![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hierzie, een tegengif draad voor al die jankers die in koor moesten zingen over het hoofd buigen, de broek laten zakken en nog wat van dat fraais.
Daar geldt maar één ding: democratie is het respect voor de verhoudingen die de kiezer tussen de partijen onderling bepaald heeft. Ook binnen een meerderheid. titel: Groen veegt startnota De Wever van tafel In de Antwerpse startnota van formateur Bart De Wever staat amper eten en drinken voor Groen en SP.A. ‘De bal ligt in zijn kamp’, houden die de boot nog verder af. link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20181118_03956289 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() BDW II 1 zeteltje op overschot....CD&V regeert de koekenstad
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Wever heeft zich kenbaar gemaakt als een ordinaire bedrieger en volksverrader.
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk blijft Bardogan die boot afhouden. Laat hem maar de zielenpoot worden die bereid was het negerke van de groenen te worden.
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen zien wie er over een goed half jaar in koor zal janken, het hoofd zal buigen, en de broek tot op de enkels laat zakken.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt u vandaag of morgen toch maar niet af om de nva uit te nodigen voor een coalitie. Edit: Gelukkig zijn er nog andere Belangers, die veel decenter zijn dan jij. Waarmee (achter de schermen) wel kan samen gewerkt worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 19 november 2018 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Effen aan Robert t vragen hoe goed er "achter de schermen" met fatsoenlijker Belangers dan ik kan worden samengewerkt.... Over "decenter" belangers gesproken. De enige partijkaarten die ik ook had waren van de VU en de N-VA. Idem Robert. Maar IK ben geen onnozel partijsoldaatje.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je nog ontkennen dat BDW heeft gezegd ……..?
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 19 november 2018 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent een partijsoldaatje of je bent het niet, hé?
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou ik mij schromelijk vergissen bij de denkpiste dat die BDW (N-VA) zijn eigen ruiten serieus aan het inslagen is?
SP.A, de begeerlijke bruid van De Wever Ach laat ik verder luisteren naar Chris Rea met zijn 'Soldiers of fortune' Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |