![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bericht aan alle psychopaten-criminelen in de gevangenissen: hoe agressiever je bent, hoe rapper je zal vrijkomen.
Zeker met een pédigrée als de Farid: titel: Farid le Fou voorlopig vrijgelaten http://www.standaard.be/cnt/dmf20141130_01405278 Citaat:
Wie is Farid ‘le Fou’? Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik begin meer en meer de mensen te begrijpen die tegen de EU zijn. Want geef toe : het Europees Hof te Straatsburg heeft de vrijlating bevolen.
Hopelijk tekent België hier beroep tegen aan. Maar wat een energie verlies en wat voor dwaze kosten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straatsburg is voor iedereen die het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens heeft ondertekend, waaronder bijvoorbeeld ook landen als Turkije (onze Salduz-wet is bijvoorbeeld ingevoerd naar aanleiding van een schending door Turkije) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() t' is toch rap vrij dat men hier zegt?
Hij zit sedert 1985. Als dat rap is?
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diene kerel speelt gewoon een rol en iedereen trapt erin.
Je zal hem nu niet horen, en ik weet nog een beter idee: smijt hem een week een gevangenis van Algerijë, hij zal dan niet meer kunnen roepen en tieren wegens net iets te veel stokslagen. Waarschijnlijk zullen zijn advocaten hem ook wel opstoken.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan mij ook niet van de indruk ontmaken dat die Farid le Fou een spelletje aan het spelen is.
Dat men maar goed oplet of die is één van de dagen verdwenen. In scene gezet: Ga in hongerstaking, mergel een beetje uit, doe wat ziekjes zodat men u naar een, raar maar waar, burgerziekenhuis moet afvoeren. En dan komt de kat op de koord want naar alle waarschijnlijkheid zullen zijn kompanen al klaarstaan en de vluchtroute zal reeds uitgestippeld zijn. Keek ik nu echt teveel 24 (prima serie trouwens) of is dit de pure realiteit ![]() Beste oplossing is, wilt u verhongeren, OK, who cares ... weer een kostganger minder. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mits een paar korte onderbrekingen dus zit hij al bijna 30 jaar in de cel.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() het Europees Hof te Straatsburg is besmet met de B ziekte, elke benoeming is er politiek, van onafhankelijke rechtspraak is geen sprake
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was het Rasmussen niet die zijn voeten eens ferm veegde aan de beslissingen van dit hof in verband met migratie naar Denemarken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Slecht nieuw voor de leveranciers van het gevangeniseten. Er zullen er wel meerdere gevangenen zijn voorbeeld vormen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Hij mag vrij naar het buitenland gaan, dus, laat hem maar elders gaan leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Veel minder erg als wat hij zijn slachtoffers aandeed + hij kiest hier zelf voor. Niet toegeven aan emotionele chantage.
|
![]() |
![]() |