![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat zouden de gevolgen zijn wanneer je uw doorgang tot uw werk hardhandig afdwingt?
Met wat schietlappen boks ijzers en ingehuurde Albanezen op kop? Mag je vakbondsmannen afkloppen als ze aan U komen tijdens het passeren? Laatst gewijzigd door Stoute Jos : 8 december 2014 om 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Laat uw fantasie voor wat ze is en probeer het eens uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen voorstander van 'forceren'.
Maar het is duidelijk dat de vakbonden 'manu militari' de toegang tot bedrijven forceren, wegen blokkeren en het merendeel van de werknemers die thuis blijven dat gewoon doen omdat ze 'er toch niet geraken'. En dan stel ik mij de vraag hoe de dikgevreten vakbondsleiders telkens weer met de glimlach komen verkondigen dat de staking 'goed werd opgevolgd'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een grote muil opzetten op een internetforum associeer ik niet onmiddellijk met "professioneel".
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oei, het begint al............alleen doe je het in je broek
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vandaag is mijn zoon tegengehouden door wat venten met een gekleurde jas toen hij een (geopende) winkel wou binnen gaan om iets te kopen. Mijheer: het is staking, ge moogt niets gaan kopen, met wat bedreigingen erbovenop. Goed bezig mannen van de vakbond...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Kun jij niet lezen wat er staat? Ik zeg toch dat ik niet professioneel ben, en het liever uitbesteed aan professionelen.
Laatst gewijzigd door Stoute Jos : 8 december 2014 om 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge pist uw broek vol van de schrik, ja. Tot zover onze internet-held.
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk, in een rechtsstaat, zouden de overheden, zoals burgemeester en flikken, hiervoor uit hun eigen beweging garant moeten staan.
Je kan wel klacht gaan neerleggen, ofwel tegen onbekenden, en desnoods met een discreet genomen foto er bij (ik denk dat als je open en vrij een foto van een aangezicht neemt, je kans hebt op wat klop). Bedrijven of kapitaalkrachtigen, kunnen een deurwaarder sturen, bijvoorbeeld met het oog op een burgerlijk geding: schadevergoeding voor vb. misgelopen klanten ... Allemaal nogal gepruts. Net zoals mijn stelling: er zou een politiek debat moeten komen, tot in het parlement, om eens af te spreken hoe ver de vrijheden van anderen geschonden mogen worden, bij betogingen en bij stakingen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |