![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat een grapje of zo? Weet men echt niet meer hoeveel mogelijk geld van de belastingbetaler men aan vreemd gespuis van alle slag naar hun kop moet gooien? Is België verplicht uit te voeren wat die bende opgeblazen onnozelaars verkondigen? We zitten hier inderdaad met allerlei mechanismen die de maatschappij zo vlug mogelijk de vernieling moeten in helpen! Hoe lang moet een brave normale burger werken voor de 42.000 euro die men aan die gek wil toegooien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Europa en zijn instellingen moet men ASAP opdoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Is inderdaad kafka! Dus iemand die in het gevang de boel telkens op stelten zet, moet vrijgelaten worden en krijgt zelfs nog schadevergoeding! Ik raad alle gevangenen aan om hetzelfde te doen . Iedereen prisonfobie en je broodje is gebakken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Genoeg is genoeg. Deze wereldvreemde rechters moet een halt toegeroepen worden.
Men moet dit vonnis gewoon naast zich neerleggen en de autoriteit van deze rechtbank (?) afschaffen, subsidies incluis. Dit zo snel mogelijk door het parlement jagen. De tijd is er rijp voor.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Farid le fou gaat geld krijgen dank zij Justice la folle.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er is toch ook nog een Syriërstrijder die de Belgische staat aanklaagt. En dit vinden ze precies normaal hier in België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik wens jullie alvast veel succes om die bezettersmacht te bekampen. Met jullie stemmetje gaan jullie er alvast niet komen.
A propos: wij Vlamingen hebben op dit ogenblik 4 bezetters. Wallobrux, de vreemde horden, Europa en de NAVO. Stuk voor stuk weten ze dat hun abusieve systemen afhangen van de onderdrukking van het wingewest Vlaanderen. Je kan zo op je eentje een hele divisie proberen stoppen ook. Daarvoor moet je dan Rambo heten, al denk ik dat Rambo in deze toch ook wel een paar toogkameraden zal kunnen gebruiken. Vlaanderen heeft 75 jaar moedig, maar naïef en achteloos geknokt. 2015 wordt het jaar waarin de leeuw endgültig door de knieën ging van het gewicht van al die loodzware kluisters. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Toegang tot een rechter? Dat is vrij normaal, ja.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat zien wij brave modale burgers toch AF.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik veralgemeen mij niet met rechtse zakken.
Laatst gewijzigd door Bhairav : 18 november 2015 om 06:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij, rechtse zakken, beschouwen onszelf ook als "brave modale burgers"
Het links en allochtoon crapuul daarentegen.... beschouwen we als links en allochtoon crapuul. Laatst gewijzigd door Skobelev : 18 november 2015 om 07:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best eigenaardig dat men hier in ons land snel vergeet wat criminelen en gangsters uitgestoken hebben.
Een crimineel/gangster die op heterdaad betrapt is geweest heeft niets meer te eisen, die mag alleen zijn/haar straf ondergaan en verder zijn/haar bakkes houden daar u niet thuishoort in een 'normale' maatschappij. Uw afwijkend gedrag heeft u zelf de das omgedaan. Le Fou heeft niets te eisen wat uiteindelijk op de nek van die brave belastingbetaler, U en ik, terecht zou komen. Volgens mij gaat het hier niet over of men links of rechts is maar over het feit dat een gangster zomaar zijn eisen kan stellen en dat men daar nog wil op ingaan ook. Dan kloppen er ergens bepaalde teksten/regeltjes niet volgens mijn bescheiden mening. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 november 2015 om 09:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Criminele rechters .... wie zijn ze , wat doen ze , wat drijft hen.... Jambers
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien u met 'dat Europa en zijn instellingen' de Europese Unie bedoelt: Het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens heeft niets met de EU te maken. Rusland en Turkije zijn bijvoorbeeld ook lid van het EVRM.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |