![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Over welke kredietkaarten en limieten beschikken jullie?
Vroeger heb ik daar nooit veel aandacht aan besteed (woonde bij de ouders). Maar nu, zeker tijdens de eindejaarsperiode, komen ze precies wel goed van pas. Ik heb, durf het bijna niet zeggen: een gewone mastercard white belfius, 1200 euro. Heb nu dan ook een extra world world mastercard van Beobank aangevraagd. Altijd 3 tot 1% korting op al uw aankopen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Lijkt wel reclame
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Visa en American Express. Enkel voor gebruik in het buitenland.
Voor binnenlandse verrichtingen altijd debitcard.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Mastercard.
10.000 limiet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Voor die van Beobank? Ik kan ook niets aan m'n enthousiasme doen, want had dus NOOIT gehoord van korting op �*lle aankopen (wel van de spaar&pluk cheques, extra verzekeringen, verlengde garantie, enz.). Dat is toch gewoon fantastisch.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() BNP Paribas, meer bepaald via Blue Sky Club - pakket
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het grote voordeel van zo'n Master of VISA kaart is dat het bedrag slechts de volgende maand van uw rekening gaat. Ge kunt zo'n kaart dan nog koppelen aan een debetrekening, dan gaat er slechts het verplichte minimum af van uw gekoppelde zichtrekening. Ik had tot over een paar maand zo'n 6 Master of Visakaarten. Allemaal met "mogelijkheid" tot zo'n € 5200 onder nul op de gekoppelde debetrekening. Ik kwam dan ook tot de ontdekking dat ik zo goed als geen lening meer kon krijgen, niettegenstaande het saldo van die gekoppelde debetrekeningen soms op nul stond. De Nationale bank houd er nl geen rekening mee of dat bedrag gebruikt is of gewoon "beschikbaar". De intrest die ge betaald is niet mals. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet altijd, vanaf een bepaald vermogen krijg je bij veel Belgische banken kosteloze dienstverlening.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ik bedoel, ik heb slechts een kaart die niet gekoppeld is aan een debetrekening. Ik betaal toch meer dan ongeveer 11% JKP op het bedrag dat ik debet sta. Dat tegenwoordig veel kredietkaarten gratis zijn dat klopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overschrijvingen tot 375.000 euro op weekbasis. Betalingen met de kaart tot 25.000 euro op één dag, 50.000 op weekbasis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beschikbaar houden van geld is 0,01% / jaar Laatst gewijzigd door reservespeler : 18 december 2014 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee Mastercards bij twee banken.
![]() |