![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Met nieuwe stakingen in het vooruitzicht kan ik me voorstellen dat de emmer overloopt bij werkwilligen, en dat mensen door de menigte heen willen rijden om hun recht op werk af te dwingen.
Stel u voor dat ik een bende stakers vriendelijk verzoek om van de weg af te gaan, maar dit wordt geweigerd. Als ik mits waarschuwing met mijn 4x4 doorrijd en iemand aanrijd, ben ik dan aansprakelijk voor alle medische kosten of niet? Maw, hebben stakers wettelijk een monopolie om werkwilligen thuis te houden of hebben ze die niet? Kan men een proces aanspannen tegen stakers die mij het recht op werk ontnemen? Ik zou het liever zo doen dan een aanrijding te veroorzaken |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft vliegt u de gevangenis in. En niet voor een korte periode.
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mijn collega kon niet tot bij een verlamde patient geraken door een bende dronken stakers. In ziekenhuizen haalt men soms de minimumbezetting niet omdat stakers de weg blokkeren. Het kan mensenlevens kosten. Is het de mening van stakers superieur aan de mening van alle anderen? Zijn jullie echt zo egoïstisch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat er in de zorgsector een minimum bezetting nodig is en in bepaalde andere sectoren ook kan niemand ontkennen en mag niet verhinderd worden. Dat word meestal ook niet gedaan. Echter men hangt maar al te graag het beeld op van stakers die dronken zijn, onredelijk en onverantwoordelijk zijn maar dat is populisme. En als je daar kiest mee aan te doen zegt dat meer over jouw dan over de staker.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nou , probeer & pluk de dag en de dagen er na !! Gaat uw geweten dit ook aankunnen ?? Kunt u zich vervolgens daarna nog aldaar tonen ?? Wat zou de reactie van het slachtoffer (mits nog levend) + getuige zijn ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet wel zeker zijn dat ze het hoekje om zijn he. Laatst gewijzigd door Stoute Jos : 17 december 2014 om 02:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier gaat het niet om iemand aangereden te hebben die op het zebrapad de straat over steekt hé. Hier gaat het over personen die zich moedwillig voor uw voertuig smijten. Men zou zelfs kunnen zeggen dat ze te veroordelen zijn voor zelfmoordpoging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De weg versperren is hinderen van het verkeer. Ook dat is verboden maar dat telt kennelijk niet mee voor u. Wanneer die man stopt en ze de gelegenheid geeft uit de weg te gaan, wat ze niet doen, en hij rijd daarna zachtjes door en duwt zich een bres door de stakers heen, daarvan zullen ze niet dood gaan. Maar hoe ze dan die man zijn wagen zullen toetakelen, dat moet wel getolereerd zijn voor personen zoals gij. Alle rechten voor een bende randdebielen maar geen voor de werkwillige die wat verder nadenkt dan de eerste de beste dorpsidioot en die beseft dat eender welke regering nu onpopulaire maatregelen zal moeten nemen. Maar nee, dat verstaan de staker niet met hun verstand van een kikker. Als ze zondag maar naar de voetbal kunnen gaan en daar weer gaan staan brullen zoals een stel brulapen dan zijn ze al lang gelukkig. Veel verder dan dat reikt hun verstandelijk vermogen niet. Spijtig dat ik geen rechter ben, ge zou er anders nog al eens naast pakken hoor. Laatst gewijzigd door Garry : 17 december 2014 om 02:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
als bovenstaande effektief wordt toegepast !! Hij weet duidelijk dat er iets kan gebeuren !! Zowel stakers als hij hebben beide geen recht iemand te verwonden !! Vanaf dat er geweld aan te pas komt , wordt het criminaliteit !! De auto eventueel beschadigen , is dus ook fout !! Wat met de opgepakte "stakers" ?? Die baanden zich ook een weg !! Die wilden gewoon plezier maken , auto's in de fik , mensen verwonden , bwa , niks aan de hand zou ik zeggen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of misschien een alternatieve route zoeken ??
Zoiets kan toch zonder vorm van geweld ??
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dom topic, het bevestigt 100% mijn onderschrift.
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je een politieker overhoop hebt gereden mag je gewoon je weg verder zetten.
En jezelf gelukkig prijzen dat je een goede daad hebt verricht.
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() U komt een stakingspiket tegen. U stapt uit en vraagt vriendelijk om opzij te gaan. De stakers beginnen u te intimideren. Weer vraagt u vriendelijk om opzij te gaan zodat u kan gaan werken. De stakers beginnen tegen u te roepen. Voor een derde keer vraagt u vriendelijk om opzij te gaan want zij blokkeren een openbare weg. Daarop willen de stakers u vastpakken en roepen ze dat ze u gaan dood slaan. In een paniekreactie springt u in uw wagen en geeft gas. Los over de stakers. Uit schrik dat de andere stakers u gaan lynchen rijdt u toch door en eens veilig belt u direct de politie. En u doet uw verhaal aan de politie. Daar de stakers een ander verhaal gaan zeggen moet uw verhaal waterdicht zijn. Waarschijnlijk zullen de stakers u wel effectief geïntimideerd hebben en op enkele centimeters van u hebben staan roepen. Met een dashcam in uw wagen geeft dit prachtige en vooral geloofwaardige verhalen. Een Rechter zal dit inderdaad als bewijs aan nemen en dat u werd bedreigd. En dat u in paniek bent geslagen. Hoogstens enkele maanden voorwaardelijk of een vrijspraak.
Eens dat verhaal perfect is ingestudeerd is het misschien iets voor een volgende staking te proberen ![]() |
![]() |
![]() |