![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...en-richt.dhtml
Hoe neemt de paus zijn beslissing , alleen of in overleg ?? Deze heeft blijkbaar dikke pech: http://www.hln.be/hln/nl/15779/De-Pa...rdinalen.dhtml
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bonny wordt de volgende opvolger ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() St. Claire?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's een goeie
![]() dus .... zij kan geen kardinaal , e.d. worden !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 januari 2015 om 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij lijkt me een superintelligente vent. Vaak misbegrepen.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige hebt u gelijk: hij is een heel intelligente man, heel integer en tegelijkertijd veel mystieker dan bijvoorbeeld een Danneels die op dat vlak veel koelrationeler is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop voor de journalisten in kwestie dat je gelijk hebt, en dat ze te kwader trouw Leonard totaal verkeerd hebben geïnterpreteerd (en zelfs verkeerd geciteerd) Zoniet zijn het totaal onwetende onbekwamen, die niet nadenken, en maar een heel beperkte algemene kennis bezitten. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ben ik het met jullie eens. Jammer dat ik uit jullie posts niet direct kan afleiden dat jullie naar Leonard opkijken of de katholieke mening goedgezind zijn. De Barmhartige Samaritaan in jullie heb ik (naar vreemdelingen toe) of 'de christelijke naastenliefde' nog maar weinig gezien op dit forum. Die 'intelligentie' valt bij jullie nauwelijks te bespeuren. Vooral 'het oordeel niet' is een belangrijke basisovertuiging van deze intelligente man waar jullie blijkbaar lof voor hebben... Laatst gewijzigd door Tomas : 6 januari 2015 om 00:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om u te helpen: Jan is katholiek, ik ben niet religieus, beiden bewonderen we Leonard. Citaat:
Citaat:
Ze zijn irrelevant in een discussie, en als ze gesignaleerd worden aan de moderatie, dan riskeer je hier buiten te vliegen. Maar wees gerust: ik beoefen de tolerantie. Van en over mij mag u zeggen wat u wil. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Interessant. Alhoewel het eerder Jan van den Berghe is die uitpakt met zijn katholiek zijn. Maar als je zijn posts bekijkt...
Laatst gewijzigd door Tomas : 6 januari 2015 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen: Léonard moest en zou als "rechtse slechterik" voorgesteld worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer dan eens heeft mgr. Léonard de christelijke, kerkelijke leer over heel wat onderwerpen duidelijk naar voorgebracht. Op dat vlak spreekt en sprak hij een veel duidelijker en sterker authentieke taal dan bijvoorbeeld Danneels.
|
![]() |
![]() |