![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Redactie
|
![]() Vlaams Belang dient in Kamer resolutie in ter veroordeling van terreurdaad tegen Charlie HebdoIn het kader van de vrijwaring van de democratie en het recht op vrije meningsuiting werd gisteren in het Vlaams parlement een voorstel van resolutie ingediend om de aanslag op de redactie van Charlie Hebdo scherp te veroordelen. Het Vlaams Belang mocht de resolutie niet mee ondertekenen. Tot zover het gehalte van de democratische ingesteldheid van de traditionele partijen in het Vlaams Parlement... en tot zover de vrijheid van mening.
Bron: politics.be
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij gaan ze dat blijven doen, zelfs al wordt er hier in naam van Allah een bus of 20 en een trein of 10 opgeblazen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VB en wietrokers, dat zijn de echte vijanden van Vlaanderen!
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() De enige partij die hier altijd voor gewaarschuwd heeft mag niet mee tekenen, man, man, man.
Laatst gewijzigd door alberto : 8 januari 2015 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou wel eens willen weten hoe de vork écht in de steel zit, want ik geloof er eerlijk gezegd niet veel van.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die partij veralgemeent op een ziekelijke wijze en is daarmee even achterlijk dan ISIS, Al Qaida en etc.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dit waar is dan is dat walgelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe ver heen moet je zijn om zulke waanzin uit te kramen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mensen nog steeds stekeblind zijn na al die affairekes van die bloedorstige aanhangers vd religie vd vvrede is onbegrijpelijk. Gisteren waren 't Charlie's...wie morgen? Of wacht, nu zal 't wel gedaan zijn zeker, als we 't terroristische VB maar kunnen uitschakelen zijn toch immers alle problemen opgelost.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jup, ze gaan zich haasten, staan zelfs al te dringen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() tuurlijk gelooft dewevereerst de grootste partijslaaf er niet veel van .... hij gelooft het pas als hij o de trein zit die wordt opgeblazen.... Je kan dan daarboven de n-va gaan bewieroken. face it de n-va is gewoon een partij als al de andere traditionele partijen.
Zelfs JMDD maakt minder bochten. En voor je weer begint te hallucineren ik ben nog nooit lid geweest van geen enkele partij( buiten 1 jaar na de aanslag op de democratie door de traditionelenin 2004) en op geen enkele archaische vlagzwaai bijeenkomst of eender welke partijbijeenkomst geweest. Ik ben een identitaire rechtse nationalist. Maar ik doe mijn pet af voor mensen die met risico voor lijf en leden zeggen wat anderen enkel binnenskamers nog durven denken. Of denk je dat Le Pen fan Dewever achter gesloten deuren hetzelfde zegt dan voor de camera s. Allemaal graaiende lafaards. je suis charlie is het toppunt van hypocrisie.... want het zijn dezelfden die verantwoordelijk zijn voor het monster en de dreiging oor elke europeaan. En Bourgeois met zijn massa geld en gewuwel over een europese islam. Als een VB er boos kijkt dan is het de schuld van de ideologie. Als in heel de wereld slachtpartijen plaatsvinden in naam van de islam en geïnspireerd door de islam dan heeft dat voor de politiek correcte schuldigen niks te maken met die ideologie. Ze kunnen dat niet toegeven want ze hebben het hier gecultiveerd, gefinancierd en zelfs gepropagandeerd uit ideologische , financiële en electorale motieven. Zoals ik al een tijdje zeg ; je krijgt waar je voor stemt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is uw punt, jong?
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stigmatiseer geen andere mensen, u blijkbaar wel. VB, Isis en consoorten doen dat ook. Dat is blijkbaar niet zo makkelijk om te begrijpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch spijtig dat het sprookjeskoppel franky en morelleke forelleke de partij niet konden overnemen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze werden gedempt, jong. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() of bij dewever of n-va kritiek.....
|
![]() |
![]() |