![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is een foto gelekt waarbij er een autopsie werd gedaan door het Amerikaanse leger op een buitenaards wezen. Deze foto zou echt zijn en zou uit het jaar 1947 komen, het jaar waarin een UFO zou zijn neergestort in de VS.
Het is wel heel duidelijk dat het Amerikaanse leger en het criminele regime in Washington veel zaken achterhoudt voor de gewone burger.... Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...incident.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Alexandra Colen had een buitenechtelijk kind met Geweerwolf Annemans, met dit als resultaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kameraad Max,
Dit is héél oud nieuws en het is al lang aangetoond (1995) dat dit een fake is, een hoax. Laat je niet vangen, dat is slecht voor onze geloofwaardigheid. ![]() Als je meer wil zien: hier is de fake autopsie van dat ''buitenaards wezen'' En hier de omstandigheden waarin de hoax ontstaan is: http://www.livescience.com/742-story...opsy-hoax.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nogal een Optimist, jij he? Nee, kameraad Max is consistent. Geloofwaardigheid zero komma zero. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn linkerteelbal doet zeer. Ik zal weer ne keer moeten lozen vanavond.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Die foto weer? Sorry, die is al lang ontmaskerd, net als de video waar die uit komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die foto was echt....hetgeen er op afgebeeld stond niet....
![]() Laatst gewijzigd door kelt : 25 november 2014 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Links komt overal wel ooit achter. De vraag is ....wanneer ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Het gaat over een foto of foto's die pas begin volgend jaar zullen gereleased worden, dus iedereen reageerd zonder iets gelezen te hebben. Los daarvan, als hij claimed de smoking gun te hebben en verificatie van Kodak, waarom dan niet onmiddellijk ermee naar buiten komen? Ik voel een stunt voor een boekverkoop aankomen.
Edit: haha, fuck mij, ik ben blijkbaar de enige die DIT artikel niet gelezen heeft. Ik heb het eerder in de dag gelezen in het Engels en die was veel completer dan deze slechte vertaling uit doe prutskrant. De foto bij het artikel is ook maar slechts ter illustratie trouwens. Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 25 november 2014 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() Ik denk wel dat er buitenaards intelligent leven bestaat, maar niet in de hoedanigheid die wij ons indenken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Max is een man met principes en authentieke waarden in een tijd van groot verval, verraad en corruptie. Dat is een deugd. Een slippertje maakt iedereen wel eens, behalve een verbeten progressief natuurlijk, die heeft altijd gelijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 26 november 2014 om 00:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs de kinderkrant van vroeger was van hogere kwaliteit dan die troep. Laatst gewijzigd door zonbron : 26 november 2014 om 01:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik het volkomen mee eens !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Het is eens iets anders dan reptilans he Zonbron
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |