![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welke groenten | |||
Wortelen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 66,67% |
Radijzen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 50,00% |
Kropsla |
![]() ![]() ![]() |
4 | 66,67% |
Krulsla |
![]() ![]() ![]() |
3 | 50,00% |
Rode krulsla |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
Eikenbladsla |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
Rode eikenbladsla |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
Ijsbergsla |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Prei |
![]() ![]() ![]() |
4 | 66,67% |
Selder |
![]() ![]() ![]() |
4 | 66,67% |
Aubergines |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
Pompoenen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 50,00% |
Spruiten |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
Rode kool |
![]() ![]() ![]() |
4 | 66,67% |
Witte kool |
![]() ![]() ![]() |
3 | 50,00% |
Savooikool |
![]() ![]() ![]() |
4 | 66,67% |
Zurkel |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
Spinazie |
![]() ![]() ![]() |
3 | 50,00% |
Boerenkool |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
Rapen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In plaats van eentonig het gras af te rijden kan ook creatief omgesprongen worden met de tuin .
Ik bijvoorbeeld heb al zaadjes voor wortelen radijzen en 5 soorten sla gekocht . Daarna komt erbij , koolplantjes , selder , prei en meer van dat fraais .
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wiet.
![]()
I want to light the lights of patriotism. Lech Walesa Laatst gewijzigd door vuggie : 17 februari 2015 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ekskuus , ik heb de optie andere vergeten .
Alsmede tomaten komkommers , paprika en dergelijke maar dat zijn dan weer serregroenten . Ik heb het dus over de tuin die ook door de buren mag bezichtigd worden zonder onnodige roddels te veroorzaken .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 17 februari 2015 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Slakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Middel tegen slakken , geen sproeistof is vergif , slakkenkorrels is vergif voor de vogels , die eten die slakken op .
Beter , een omgekeerde bloempot , slakken zoeken tijdens zonlicht vocht en schaduw , nadien de bloempot bij de kiekens gooien die zijn er verzot op . Wat ik nog vergeten ben bij de poll is ajuin , makkelijk te zaaien , telkens goede oogst .
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tomaten gedijen heel goed in open lucht, je moet er een soort plastiek zak overhangen zodat er geen regen op komt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Te omslachtig, enkel kerstomaatjes worden buiten de serre, in potten gezet hier
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Aangezien ik er geen heb (groentetuin) : kruiden in potten.
Moest ik er wel één hebben : alles wat in de lijst staat.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Halal Hemaworst met boer'nkool.
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Welke kruiden , mijn vrouw heeft een vierkante meter hof ingepalmd voor haar kruiden , voorlopig heb ik onthouden , tijm , bieslook en peterselie .
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tomaten en peterselie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Wellicht opnieuw een tomatenplant en misschien aardappelen, voor de rest hou ik het op kruiden (tijm moet opnieuw gepland worden, die heeft vorig jaar niet overleefd, koriander en basilicum zijn eenjarigen, mijn venkel zal wel weer opschieten, misschien plant ik ook nog een rozemarijn en dille...) Het moet wel allemaal in een kuip op mijn terras gaan, natuurlijk. Ik zal ook wat wortels planten, om de uivlieg weg te houden.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sla is handig, wat voor soort ook.
Verder 'all of the above' Bepaalde Andeskruiden om bv llajua te maken, een goed bevallen Boliviaanse gewoonte, veel beter als tabasco m.i. Daarop verder gaande zou ik waarschijnlijk zelf chili kweken in België, desnoods in potten. Voornamelijk omdat één merk de markt overheerst in België en ik niet wil dat mijn spaghetti smaakt naar mijn chinees. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen tuin !!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() buiten het merendeel van het bovenstaande, ook nog wortelpeterselie, pastinaak, rode biet, venkel, postelein, schorseneren, een soort (wat bittere) Oostenrijkse sla (zaad meegebracht), purperen boontjes, kousenbandboontjes, patatten..... en nog wel een en ander...
Maar behalve de tomaten en de Thaïse eggplant, welke beiden binnen zijn gezaaid, is het nog wat vroeg om te starten, nu lopen de kippen er in, laat ze de boel maar opkuisen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN