![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
| Bekijk resultaten enquête: Wielertoerisme/terrorisme verbieden | |||
| Ja |
|
9 | 81,82% |
| Nee |
|
2 | 18,18% |
| Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Sneeuwklokjes , krokussen , paaslelies , allemaal leuk om de lente aan te kondigen maar ook wielertoeristen/terroristen .
Kwam er ene uit een bocht gevlogen op mijn rijvak , ik kon remmen , deed het niet , hij maakte een bruusk manoever en tuimelde in een gracht . Ik ben niet eens gestopt om te kijken of hij wat had , die ligt daar goed dacht ik .
|
|
|
#2 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, de straatterreur van die wielerbendes mag stilaan gaan stoppen.
En breek mijn smikkel niet open over die belachelijke schoenen dat die mensen dragen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 28 februari 2015 om 17:57. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat is met opzet een ongeluk veroorzaken met vluchtmisdrijf. Ik ruik iemand die graag meer wil kunnen posten in de "heb je in de bak gezeten" draad.
|
|
|
|
#4 |
|
Banneling
|
... militairen op het fietspad zetten , het zal snel gedaan zijn met die terroristen ...
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ook Vlaanderen heeft zijn martelaren .
|
|
|
|
#6 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Soms ben ik verwonderd dat ze niet meer met hun smoel op de grond vliegen. Want met al dat gerochel en gesnot maken ze de fietspaden erg glad. Het ergste vind ik de stinkers die niet eens de moeite doen een bel op hun fiets te plaatsen. Ze zitten liever te brullen "oait de weg!!!"
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Heb ik dat ooit ontkend .
|
|
|
#9 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Geen wielertoerist of fiets te zien , wel 4 wielspaken en een stuk van een rem . Dit heet sluikstorten . Wie is nu de crimineel .
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Criminelen zijn het .
|
|
|
|
#12 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Fucking zadelneukers, godverdomme. Laatst gewijzigd door Stormram : 28 februari 2015 om 20:17. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Hij was zo dood of een pier . En zo plat of een luis .
|
|
|
|
#14 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Velen laten dan ook klaarblijkelijk hun herseninhoud thuis om gewicht te kunnen uitsparen. |
|
|
|
|
|
|
#15 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik dan zo'n wielerbende als tegenliggers zie afkomen, dan smijt ik vanuit de wagen een handvol van die centjes omhoog, je zou verschieten, mits enige training hoeveel van die jongens je tegelijkertijd kan raken met pakweg zo'n 35 cent. En die komen dan op bandjes van een centimeter er met een rotsnelheid aangevlogen, minstens de helft vliegt daar met hun bebbel tegen de grond. Als je de afweging kostprijs/plezier maakt, dat is in feite gratis entertainment. Natuurlijk, het is allemaal fun & games tot er iemand een oog verliest. Een veiligheidsbril-verplichting voor die mensen zou in wezen niet slecht zijn.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 28 februari 2015 om 20:34. |
||
|
|
|
|
|
#16 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, ik kan brikkeljon gebruiken ook, maar het moet wel plezant blijven natuurlijk, het is niet de bedoeling om die mensen te kwetsen.
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
Citaat:
Wie daar met tubekes over rijdt gaat garantie op zijne fretter, en voor de normale fietser is er geen probleem. (*) (*) deze techniek is ook uiterst effectief tegen chargerende rijkswachtpaarden, vooral op kasseiwegen. |
|
|
|
|
|
|
#20 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En die gewone goedkope vogelpikjes van vroeger, die waren ook altijd goed voor een onverwachte charge als je die in het paard zijn gat smeet. Hadden die Rijkswachters niet graag.
|
|
|