![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel 'leefloon' moeten wij in zo iemand stoppen ?
Moeten wij hem een sociale woning geven ? Een éénkamer-appartementje zou volstaan ? En om zo iemand toch 'bezig' te houden: geregeld oproepen om wat te komen werken in een beschutte werkplaats, of in de plantsoendienst van de gemeente ? Moeten er 'speciale inrichtingen' komen voor dergelijke mensen. Voorbeeld een boerderij waar ze, ver genoeg weg van alle dingen waarmee ze kwade dingen kunnen uithalen, en waar ze kunnen werken in de natuur ... Dat bestond vroeger voor landlopers en bedelaars. titel: Dimitri Bontinck: 'Nieuw proces, anders word ik parasiet van de staat' http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2015...c6f4ccefb6c051 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met zijn zoontje Jejoen is de appel is duidelijk niet ver van de boom gevallen.
Laatst gewijzigd door DewareJakob : 12 maart 2015 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een nieuw proces?
Dat krijgt hij wel als hij zijn volgende vriendin bijeen mept. Dat zou goed zijn, correctioneel, beroep, en dan een nieuw proces want de uitslag bevalt me niet, we blijven gaan tot we vrijgesproken worden... ![]() Dat de rechtbank niet wil ingaan op de vraag om de man te laten onderzoeken door een psychiater verwondert me enigszins, want erg normaal is die man precies toch niet. Ik leg me in het zonnetje lol.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 maart 2015 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buiten hem veroordelen en opsluiten als hij iets verkeerds doet moeten wij niks speciaals doen met zo'n clown. Hij zet zichzelf wel keer op keer in de zak. Zie hem zichzelf nu wentelen in zelfmedelijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hij dan beroep aantekende, daar kon het beroepshof echter niet mee lachen, als de feiten echt bewezen zijn, dan doen die er een klets bovenop. Je moet toch ernstig gestoord zijn als je voor duidelijk bewezen feiten voorwaardelijk krijgt en dan toch daartegen in beroep gaan. Ik herinner me iemand die kreeg drie jaar wegens gijzeling van een rijkswachter - dat is gratis, moet je een jaar van doen. Hij kwam na de zitting terug aan in de gevangenis en tekende beroep aan. Toen wat later zijn advocaat arriveerde kreeg die advocaat bijna een hartattack, gelukkig kon die dat beroep nog tegenhouden, want op het beroepshof geven ze je daar ongetwijfeld vijf a zes jaar voor.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus maak van die straf maar tien jaar; dan kunnen de flikken met pensioen op pakweg 62. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, die bestaan niet meer, maar je ziet ze bij de politie nog altijd in hun blauwe broek met het rode biezeke lopen, die denken echt dat ze meer zijn dan de gemiddelde flik. Ik spreek hen altijd aan met 'Meneer de agent' als ik er ene tegenkom. Dan doen ze het bijna in de broek van razernij.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, met zulk een pipo als vader word je vanzelf "jihadist". Heeft die man op dit ogenblik nog een job?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Onder een F16 binden en in Syrie droppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een aandachtshoer, niet meer of minder. Wie geweld pleegt moet boeten, simpel.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 12 maart 2015 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan er geen compassie voor voelen. Aandachtshoer eerste klas met losse handjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat me er vooral om dat zo'n oelewapper zomaar zit te dreigen om leefloner te worden, terwijl hij genoeg fysiek bekwaam is om te werken.
.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Hij krijgt €5000 van de staat.
Das toch een mooie reis Schoof? |
![]() |
![]() |