![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral geen enkele informatie geven over het slachtoffer zelf, zoals etniciteit enzo.... men zou anders eens kunnen denken dat men zijn partner voor de neus heeft staan.
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de kans is zeer groot dat het hier om mensen van vreemde origine gaat. Je kan er bijna zeker van zijn dat ze uit Oost-Europa of Noordoostelijke Azië komen. Onze landgenoten uit Afrika en de Arabische wereld weten dat ze beter af zijn als ze stoppen. Zij weten dat ze dan sneller terug op straat staan, dan de agenten die hen hebben opgepakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van waar hij ook kwam, dat heeft geen belang.
Feit is dat hij het geen tweede keer meer gaat doen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als er iemand bij mijn moeder aanbelt dan weet ik toch graag welke persoon de voortvluchtige is. Maar ik vermoed dat we dat hier weer niet mogen vragen. Politiek correct is het inderdaad om ervan uit te gaan dat het een blonde pool is met blauwe ogen. Laat dus geen blanke kaukasiers in je buurt komen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de reactie van de agenten was halfslachtig. Ze hadden ook de chauffeur mogen gedenken. Waarom durven inbrekers en anderen in Vlaanderen inrijden op een politiecontrole ? Wie moet er denken aan "het is toch altijd iemands zoon of dochter", de flikken of misdadigers zelf ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() clown Van Bellingen zal maandag weer eens poneren dat het puur racisme was van de agenten
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 28 februari 2015 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook rijst de vraag hoe die inbrekers wisten dat die mensen op reis waren. Gezien kunnen ze niet hebben want het is een dood lopend straatje van amper 50 m lang waar geen enkele verkeer in komt buiten dat van de 10 huizen die er staan. Ingelicht door iemand van het reisburo? Laatst gewijzigd door daiwa : 1 maart 2015 om 01:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De passagier is niet verantwoordelijk voor het gedrag van de chauffeur, hoe kan het doodschieten van een passagier omdat de chauffeur niet stopt gerechtvaardigd zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() De linker helft van een neushoorn is niet verantwoordelijk voor de rechter helft , hoe kan het doodschieten van de linker helft van de neushoorn gerechtvaardigd zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Nee, hij is medeverantwoordelijk voor zijn eigen fouten. Hier dus het instappen in de auto. Of was het misschien een onschuldige lifter die in de verkeerde auto was gestapt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 1 maart 2015 om 07:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Het is hier ongelofelijk leuk in verreweggistan, spijtig dat we overmogen terug moeten komen".
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen moslim, want die laten zich nooit in een niet halal gemeente doodschieten.
Zwijndrek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het optreden van de flikken was gerechtvaardigd; maar voor alle duidelijkheid, dat van de chauffeur niet. De enige verantwoordelijke voor de dood van de passagier, is de chauffeur; zelfs al heeft die laatste ook zijn eigen verantwoordelijkheid, door mee te gaan met zo'n oelewapper van een dief. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat het er rechtstreeks wat met te maken heeft maar in die buurt van de bewuste Carrefour al eens rondgelopen? Niet dat ik nu met stenen wil beginnen gooien, daar we niet weten wie het waren of van welke origine dan ook maar die buurt veranderde enorm de laatste jaren qua allochtonen die er gaan wonen zijn. Ook die kaartjesstekers of u uw wagen wil verkopen hangen daar meer dan mijn voeten uit en dat zijn echt geen Belgen. (terwijl even piepen wat er in de wagen ligt misschien ... ) Brengen die alles op die manier in kaart in de buurt? Wie zal het zeggen? Ik koop alvast een klinker ... ![]() p.s. Politiediensten dienen ook meer controle uit te voeren op bestelwagens want tegenwoordig heeft iedereen er wel eentje en daar kan je inladen wat je wil niet?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 maart 2015 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |