![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Goed dat men tegenwoordig bij de 'jaarlijkse' autocontrole het verzekeringsbewijs ook vraagt. (zoals ik hier al eens eerder aanhaalde dat men dat zou moeten doen en zie ...) Ik ben zo mijn auto eens gaan aanbieden bij de autocontrole en het wonderlijke was dat er geen ellenlange file wachtende wagen voor mij stond, ik stond eerste en ik had mij al overslapen ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 maart 2015 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik vind het uiteraard niet amusant dat de verzekeringen zouden opslaan zoals de meeste mensen wel logischer wijze.
Echter langs de andere kant het is ook niet echt onlogisch, buiten de hebzucht van de verzekeraars die liefst zoveel mogelijk centjes zien binnenrollen dan buiten. Maar zolang en hoe meer de mens blijft rondrijden als driftkikkers met onverantwoordelijk gedrag en risico's nemende alsook hoe meer ongevallen ze maken tja.... In de hand werken van meer mensen die rondrijden zonder verzekering, mogelijks maar dan komt weer in spel wat ik reeds eerder zei: Doe maar op he mensen en rijd maar roekeloos, met of zonder verzekering en heb maar eens iets voor. Kun je nog vluchtmisdrijf plegen maak je het helemaal "mooi".
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |