Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 15 maart 2015, 09:29   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Cool Autoverzekering dreigt duurder te worden

Bron

Detail tekst:

Citaat:
De autoverzekering dreigt duurder te worden. Verzekeraars kijken na een rechterlijke uitspraak aan tegen hogere schadelasten en zouden de meerkosten wel eens kunnen doorrekenen aan de klanten, schrijft De Tijd.
Veel die 'terug' zonder verzekering gaan rijden in de hand werken?

Goed dat men tegenwoordig bij de 'jaarlijkse' autocontrole het verzekeringsbewijs ook vraagt. (zoals ik hier al eens eerder aanhaalde dat men dat zou moeten doen en zie ...)

Ik ben zo mijn auto eens gaan aanbieden bij de autocontrole en het wonderlijke was dat er geen ellenlange file wachtende wagen voor mij stond, ik stond eerste en ik had mij al overslapen Zou dat door de vraag naar het verzekeringsbewijs van de wagen kunnen geweest zijn dat er zo weinig volk was of vergis ik mij. (en nee het was niet op afspraak)

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 maart 2015 om 09:30.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2015, 09:33   #2
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:

Veel die 'terug' zonder verzekering gaan rijden in de hand werken?

Goed dat men tegenwoordig bij de 'jaarlijkse' autocontrole het verzekeringsbewijs ook vraagt. (zoals ik hier al eens eerder aanhaalde dat men dat zou moeten doen en zie ...)

Ik ben zo mijn auto eens gaan aanbieden bij de autocontrole en het wonderlijke was dat er geen ellenlange file wachtende wagen voor mij stond, ik stond eerste en ik had mij al overslapen Zou dat door de vraag naar het verzekeringsbewijs van de wagen kunnen geweest zijn dat er zo weinig volk was of vergis ik mij. (en nee het was niet op afspraak)
Mij hebben ze er niet meer naar gevraagd.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2015, 19:46   #3
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het uiteraard niet amusant dat de verzekeringen zouden opslaan zoals de meeste mensen wel logischer wijze.

Echter langs de andere kant het is ook niet echt onlogisch, buiten de hebzucht van de verzekeraars die liefst zoveel mogelijk centjes zien binnenrollen dan buiten. Maar zolang en hoe meer de mens blijft rondrijden als driftkikkers met onverantwoordelijk gedrag en risico's nemende alsook hoe meer ongevallen ze maken tja....

In de hand werken van meer mensen die rondrijden zonder verzekering, mogelijks maar dan komt weer in spel wat ik reeds eerder zei:
Doe maar op he mensen en rijd maar roekeloos, met of zonder verzekering en heb maar eens iets voor. Kun je nog vluchtmisdrijf plegen maak je het helemaal "mooi".
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be