![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Er werd gelachen, toen er op dat moment wellicht x aantal kinderen werden verkracht door pedofiele pastoors. Geen protest gezien in de Vlaamse straten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja aan inteelt en pedo's gaan we niet te veel woorden vuilmaken....
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op dat vlak hebben de protestanten wel veel meer integriteit.....
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heilig of schijnheilig. De "ons zorgt voor ons" tactiek zit er in gebakken. Dat is altijd zo geweest, koningen die geflankeerd werden door kerkelijk gezag. Beiden grabbelden gretig uit de staatskas.
Laatst gewijzigd door Garry : 9 maart 2015 om 23:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Koning Albert is de paus der pedofielen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge denkt dat dit een staatsbezoek is (een bezoek in het belang van de staat), dan zijt ge mis.
Het is voor Phphphphphillipeke enkel een charme-offensief naar vele kaloten-koekendozen-liefhebbers toe. En er is zeker niet gesproken over democratie (staatshoofd verkiezen), over gelijke rechten m/v, over rechten van homo's (homo-huwelijk), over volksgezondheid (aids), wereldoverbevolking (voorbehoedsmiddelen), over respect van andermans gedachten (euthanasie en abortus) .... maar over wat dan wel ? Over openbaarheid van bestuur ? Over staatshoofden die ten dienste staan van hun bevolking ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pedofiele pastoors zijn natuurlijk een schandaal. Het verschil met de Islam is echter dat het katholicisme geen pedofiel tot profeet der profeten uitroept en begint te vereren. Pedofilie is een deel van de Islam, in tegenstelling tot het katholicisme dat nooit pedofilie heeft goedgekeurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En IS eert de grote pedofiele leider door kindslaven te verkopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Mathilde MET verplichte hoofddoek (anders kom ja als vrouw daar niet binnen!), en maar zeveren over moslimas hun hoofddoeken.
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel kinderen en op dat ogenblik werden verkracht moet nog bewezen worden, maar dat jouw profeet Mohammed niet vies was van een kinderkontje staat vast. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Jij bent aan het zeveren. De kledij van Mathilde is de kledij die men mag dragen als katholieke koningin. En de laatste pausen hebben al heel wat vrouwen ontvangen die anders gekleed waren dan Mathilde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ik ben geen Belgicist Ik verafschuw alles wat met de kerk te maken heeft en alles wat met het Belgische koningshuis (of gelijk welk ander) te maken heeft. Als ik elke keer op straat zou moeten komen wanneer de Paus of Belgische koning in het nieuws komt, ik kan dagelijks op straat komen. Neen jongen, ik zie niet in waarom ik op straat zou moeten komen voor iets waar ik in de verte verte niet aan gelieerd ben.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dit is België wel hé het land van de roze balletten, X1, Dutroux en Nihoul hofleverancier ... kom nog eens terug als ge wat bokes hebt gegeten, ok ? Laatst gewijzigd door Anna List : 11 maart 2015 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |