![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 28.851
|
![]() Deze bv.
Al na 4200km waarvan 52 bergop. ![]()
__________________
It's just a ride. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 77.651
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 77.651
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
|
![]() ow hier had ik nu wel een Alfa verwacht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 14.287
|
![]() Waarom? In gans mijn loopbaan nog geen kapotte cilinderkop-pakking moeten steken. De zonnekleppen vallen er af, de spiegels worden rot en de dubbele 'wish-bones' vooraan van de recentere modellen gaan amper 60.000 km mee maar voor de rest gemakkelijk +400.000km als je tenminste het ding onderhoud zoals het hoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog nooit een kapotte koppakking gehad op mijn wagens.
Zelfs mijn getunede Fiat uit 1978 niet.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
|
![]() Jaren geleden met een Datsun 100A een lekke koppakking gehad. Eigen schuld trouwens door koud water bij een kokende radiator te vullen.
Montreux is niet de goedkoopste stad om zoiets te krijgen. Met de D-Kadett gelazer gehad met de nokkenas. ![]()
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.794
|
![]() Rijstijl? volgas bij koude motor in bergop?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
|
![]() Citaat:
en diezelfde deuren vliegen open in de bochten ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 14.287
|
![]() Uit de oude doos.
Mijn eerste auto (Fiat 128 Coupé) en mijn eerste lief. De eerste heb ik niet meer het tweede nog steeds. De foto is van 1981 - Cassis |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 14.287
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 14.287
|
![]() Zoals zowat iedereen zeker?
Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 20 maart 2015 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had de 128 3P Coupe uit 1978.
Na het tunen tot 135 pk waren het vooral banden en koppelingen die ik versleet. Ik kwam er helaas te laat achter dat de Fiat Punto turbo dezelfde motor gebruikte, maar dan doorontwikkeld. Had goedkoper en gemakkelijker geweest om nog meer PK's in't bakje te lepelen. Maar die Fiatjes roesten helaas sneller dan je kon bijwerken.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 20 maart 2015 om 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 61.133
|
![]() Met 2 Peugeot's 404 gereden.
Eigenlijk nooit met iets last gehad; alleen de carrosserie v.d. eerste... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 14.287
|
![]() Citaat:
Eerst komen de lappen polyester.... als die er opnieuw zijn uitgevallen dat komt de halfautomaat op de proppen. Komt nog steeds van pas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 14.287
|
![]() Citaat:
http://www.homebuiltairplanes.com/fo...ine-power.html kan vinden. Ammuseer je maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 14.287
|
![]() Citaat:
Rond de voorruit zo rot als het maar mogelijk was. Ik wist toen nog niet hoe je een geplakte ruit diende uit te snijden zodoende bleef het bij 'dichtplakken' van gaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 36.419
|
![]() Citaat:
Toch dank voor de foto....pure nostalgie...ik word er helemaal week van. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 maart 2015 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 14.287
|
![]() Citaat:
Wat ik kocht moest ik zelf verdienen en ik weet dat ik die wagen toen 5000fr heb betaald. Wat matten polyester en zwarte pek en we konden rijden. |
|
![]() |
![]() |