Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juni 2015, 21:38   #1
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard Meer toeristen uit moslimlanden in Cordoba

Vandaag in Terzake:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2364705

Moslims hebben dus hun nieuwe mekka gevonden: Cordoba.
En de spaanse gastvrijheid wordt nu aangespoord om er ook zoveel mogelijk HALAL aan te bieden om elke moslim ernaartoe te krijgen.

Ik zie het al gebeuren. Binnen afzienbare tijd mag er geen non-moslim nog in of rond Cordoba. En dan heb je ook daar weer helemaal niets meer te zeggen tegen die bezetters.

We zijn weer goed bezig.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 21:52   #2
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Vinden ze niet wat ze zoeken in Afrika?
Ik bedoel, de echte moslimcultuur en halal eten.
Wie gaat nu op reis om biefstuk friet te eten in Jeruzalem?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 21:56   #3
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Vinden ze niet wat ze zoeken in Afrika?
Ik bedoel, de echte moslimcultuur en halal eten.
Wie gaat nu op reis om biefstuk friet te eten in Jeruzalem?
Toch wel, want je vindt er een enorm goed burgerrestaurant: http://www.burgersbar.co.il/

Een aanrader!

Wat verder in Jaffa Street vind je trouwens op een hoek een overheerlijke falafeltent. Twee euro voor een gigantisch broodje falafel.
Oud 11 juni 2015, 22:03   #4
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
En de spaanse gastvrijheid wordt nu aangespoord om er ook zoveel mogelijk HALAL aan te bieden om elke moslim ernaartoe te krijgen.

Ik zie het al gebeuren. Binnen afzienbare tijd mag er geen non-moslim nog in of rond Cordoba. En dan heb je ook daar weer helemaal niets meer te zeggen tegen die bezetters.

We zijn weer goed bezig.
Ik denk dat u uw eigen reportages moet gaan maken. In die van de VRT vond ik immers niets terug van wat u hierboven allemaal beschrijft.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 22:04   #5
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Toch wel, want je vindt er een enorm goed burgerrestaurant: http://www.burgersbar.co.il/

Een aanrader!

Wat verder in Jaffa Street vind je trouwens op een hoek een overheerlijke falafeltent. Twee euro voor een gigantisch broodje falafel.
Lijkt mij alvast halal genoeg.
Oud 12 juni 2015, 00:08   #6
Stannis
Burger

Standaard

Citaat:
Vandaag in Terzake:

We zijn weer goed bezig.
Stannis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2015, 08:41   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vandaag in Terzake:

We zijn weer goed bezig.
Afgezien dat ze de toeristen lokken met halal-voedsel, terwijl deze toch zo ook komen, vind ik het een goede reportage.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2015, 09:58   #8
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

dubbel.

Laatst gewijzigd door Bobke : 12 juni 2015 om 10:00.
Oud 12 juni 2015, 09:58   #9
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Afgezien dat ze de toeristen lokken met halal-voedsel, terwijl deze toch zo ook komen, vind ik het een goede reportage.

.
Het schijnt dat in Jeruzalem nu een frietkot staat.
Kwestie van de nazaten van Godfried te lokken.
Oud 12 juni 2015, 19:11   #10
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ik denk dat u uw eigen reportages moet gaan maken. In die van de VRT vond ik immers niets terug van wat u hierboven allemaal beschrijft.
'Een oord van verdraagzaamheid'. Beweert de speakerin.

Yeah right. Een burgeroorlog van 6 eeuwen ondersteunt die bewering.
Zonder enige kritische reflectie.

Christenen moesten een speciale belasting betalen als ze zich niet converteerden. Verbod om kerken te bouwen. Omvorming van christelijke gebedshuizen naar islamitische centra.

En de VRT zendt ongegeneerd dit soort propaganda uit.

Laatst gewijzigd door Conscience : 12 juni 2015 om 19:17.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2015, 20:07   #11
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht

Christenen moesten een speciale belasting betalen als ze zich niet converteerden. Verbod om kerken te bouwen. Omvorming van christelijke gebedshuizen naar islamitische centra.

Men heeft mij proberen wijs te maken dat er eerst een kerk stond. Die is overgekocht (eerst een helft en dan de rest). Gekocht. Er is dus betaald geweest. Door de Moren.
Daarna kwamen de katholieken weer aan de macht. Die hebben niets betaald, maar gewoon die kathedraal daar in gebouwd.

't Is in ieder geval de moeite om Cordoba en de mezquita te bezoeken. Ik heb het twee maal gedaan, en ik zal zeker nog terugkeren.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2015, 20:13   #12
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Ja, da's just.

De moren hebben alles betaald, heel Spanje en Portugal, bijna 't hele Iberisch schiereiland toen ze, verdraagzaam als altijd, met de meest vvredelievende bedoelingen, de straat van gibraltar overstaken en die stoute katholieken hebben alles terug afgepakt.

Wat erg toch.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2015, 20:22   #13
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht

Dat is waarschijnlijk al 'n voorsmaakje van wat ons nog te wachten staat, om 't op die manier gewoon te worden en ons niet te verzetten tegen de vvredelievende religie, want er was vvrede, vooruitgang, welvaart, verdraagzaamheid etc., heel wat anders dan wat we nu hebben.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2015, 20:41   #14
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Men heeft mij proberen wijs te maken dat er eerst een kerk stond. Die is overgekocht (eerst een helft en dan de rest). Gekocht. Er is dus betaald geweest. Door de Moren.
Daarna kwamen de katholieken weer aan de macht. Die hebben niets betaald, maar gewoon die kathedraal daar in gebouwd.

't Is in ieder geval de moeite om Cordoba en de mezquita te bezoeken. Ik heb het twee maal gedaan, en ik zal zeker nog terugkeren.

.
Oud 13 juni 2015, 12:24   #15
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Het viel me op in deze reportage, dat er - buiten de beelden en de verwijzing naar de FUNDAMENTEN van de eerste basiliek in het filmpje, waar ze dus niet naast konden - onze nationale Pravda er toch weer in geslaagd is de onderhuidse indruk te wekken dat de christenen toch weer eens een islamitische moskee hebben ingepikt.

Er wordt zelfs letterlijk gezegd (zelfs nadat men de christelijke fundamenten had getoond in het filmpje) dat de kathedraal werd gebouwd op islamitische fundamenten!
NEEN: het was een moskee gebouwd op de door moslims verwoeste christelijke fundamenten, waarna de christenen er TERUG een kerk van maakten. Lichte nuance zou ik denken. Het heette toen ook niet voor niks RE-conquista. Binnenkort vergeet de VRT ook die "re" te vermelden.

Telkens opnieuw weet ik waarom ik niet meer naar de Pravda "duidingsprogramma's" kijk. De dhimmitude is ondertussen ondraaglijke geworden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 13 juni 2015 om 12:31.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2015, 12:37   #16
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

.
Overduidelijk teken van hoe de propaganda bij jou heeft gewerkt.

Er stond EERST een Basiliek.
Toen kwamen de Moren en verwoestten de basiliek.
Op die grondvesten van die door hen verwoeste basiliek bouwden ze een moskee.
Na de RE-conquiste (de HER-verovering van hun eigen land) hebben de christenen die moskee niet verwoest, maar omgebouwd tot een kathedraal.

En nu, onder de steeds voortschrijdende islamisering, zouden ze willen dat de moskee aan hun "rechtmatige" eigenaars wordt teruggegeven, dus moet van de kathedraal misschien beter een museum worden gemaakt volgens de o zo gematigde islamofielen.

Ter informatie:

De Hagia Sophia was de eerste basiliek in het Oost-Romeinse Rijk, de eerste maal dat men erin slaagde zo'n reusachtige koepel te bouwen. (De koepels zijn een CHRISTELIJKE uitvinding, geen islamitische).

Ook hier hebben de binnenvallende troepen de Basiliek in handen gekregen, alle schilderingen verwoest en hebben ze er een moskee van gemaakt.

Dankzij ATATÜRK (!!) werd van die moskee een museum gemaakt. De mens Atatürk was voorstander van scheiding tussen kerk en staat (hij was ook geen moslim)en zal zich vooral in schaamte hebben gehuld voor zoveel verwoesting.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 13 juni 2015 om 12:39.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be