![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() ![]() p.s. Degen van Leopold I gestolen Detail tekst: Citaat:
![]() Ik negeerde ze straal, toch wilde ik daar nog tekst en uitleg bij geven in de zin van: 'boltem!' (daar het mij stoorde tijdens het 'kuieren') maar dat is mij verboden geworden om dat te doen door mijn liefje. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 maart 2015 om 07:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De grenzen van de realiteit worden een na een bereikt. Na Vandeput en Bourgeois zit Franken er nu ook aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ambtenaar met pensioen, weet ik wat het is als de staat zo arm is als de straat.
Die oude machtspartijen hebben het jaaarenlang grondig verknoeid. En inderdaad ook met hun ongebreidelde aanwervingen van ambtenaren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks verliezen die advokaten hun job en moeten ze kleren uit zeeman dragen. Gewetenloos mens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pools-Antwerps project begeleidt 35 Oost-Europese daklozen naar thuisland ...
Bron Detail tekst: Citaat:
Mocht het waar zijn wat in de tekst staat dan is dit een goed voorbeeld voor vele andere landen dacht ik. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steeds minder repatriëringen door besparingen
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Ze gewoon dik laten betalen om ze te repatriëren en al die gesloten instellingen met de grond gelijk maken. Einde 'open instellingen' ![]() Niet echt iets om mee te lachen dat terugkeerbeleid dat nog steeds niet werkt. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Dat is een zeer goed initiatief van die Polen. Welke stad doet hen dat na?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou men niet beter gelden vrijmaken om scholen, volwaardige campussen te bouwen dan al die gelden te laten wegvloeien aan dingen/zaken waar we uiteindelijk niets aan hebben, asielcentra, forensisch psychiatrische centra en andere 'tehuizen' waar geen mens eigenlijk wat aan heeft buiten de miserie ervan.
Scholen en campussen bouwen lijkt mij geen overdreven optie in de zin van dat onze mensen 's nachts geen post meer moeten vatten aan scholen om hun kleintje/kinderen/studenten te laten inschrijven. Mocht men dat overwegen te doen, die denkoefening om scholen/campussen' bij te bouwen lijken mij de gelden (hebben ze die?) beter besteed dan ze in vluchtelingenkampen en andere te steken. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je nu ook al iets tegen forensisch psychiatrische centra ? Voorstander voor geesteszieke mensen die men moet interneren dan maar in de gevangenis te stoppen zonder behandeling ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat er mij maar om dat er enorm veel te doen is om maar meer gevangenissen en allerhande andere 'tempels' zijnde asielcentra, forensische psychiatrische centra bij te bouwen waar die 'brave' belastingbetaler uiteindelijk geen boodschap aan heeft. Een voorbeeld, Galgenweel aan de Linker Oever Antwerpen, nederzetting Forensisch Psychiatrisch Centrum naast een asielcentrum in een buurt waar veel mensen komen wandelen, kuieren, zeilen, zeilgroep voor kinderen ![]() Daarom stelde ik mij dan ook de vraag dat het niet beter zou zijn dat men een deftig scholencomplex zou neerzetten in bepaalde steden/gemeenten zodat ouders niet 's nachts op de straat moeten zitten wachten om hun kind/kinderen te kunnen inschrijven in een school die 'dicht' gelegen is waar ze woonachtig zijn. Ik ken gevallen van mensen die daarvoor al gaan verhuizen zijn of die hun kinderen naar een school moesten doen die echt ver afgelegen was van waar ze zelf woonachtig waren. Doe het maar als je beide zelf uit werken gaat ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 maart 2015 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Ik dacht dat u single was?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() In de verlaten gangen van de koolmijnen is er nog plaats.
Voor rechters en advocaten.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij een groot waterlek in je huis bestaat de oplossing er ook niet in steeds meer dweilen en emmers te kopen... Maar het waterlek aanpakken. Misschien toch maar beter financieel helpen met de vluchtelingenkampen? En aldus zorgen dat ze daar blijven... |
|
![]() |
![]() |