![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Het eerste dat ik in Schaerbeek hoorde roepen was hetzelfde als aan De Blokkendoos. Niet ocharme dat kind maar "SLUIT DE SCHOOL".
In hun landen van oorsprong steken ze de scholen in brand en vermoorden ze de meisjes die er les volgen. Onderwijs is blijkbaar uit den boze. Verder ondervind ik ook dat die oudervergaderingen niet aan hen besteed zijn en dat het dan ook alleen maar is om de leerkracht te intimideren, uit te schelden en zelfs te bedreigen. Wanneer sturen we die mensen terug naar het land waar ze bekwame wetsdokters hebben en leuke Imams waar ze de Koran bij leren??????? Laatst gewijzigd door TREBRON : 1 mei 2019 om 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu al de tweede keer dat dwaze en naïeve moslimvrouwen hysterisch valse beschuldigingen uiten aan het adres van een school. Kiekens zonder kop zijn het. In plaats van eerst het resultaat af te wachten van het onderzoek. Domme vrouwen zijn het. Ondertussen brengen zij wel bijna onherroepelijke schade toe aan een school of aan een leerkracht.
Dat ze hun kinderen in de toekomst maar sturen naar een moslimschool in een islamland. Ze zullen daar niet zoveel praat hebben, wees daar maar zeker van. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 mei 2019 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze hun kinderen in islamlanden naar die scholen sturen en maken dat ze in islamlanden blijven... en zijzelf erbij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Misschien eens vragen bij de Katholieke scholen waarom zijn de islamieten blijven binnenhalen. Best eigenaardig want hun geloof komt niet echt overeen. Terugsturen lijkt mij in dit geval de beste optie.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Twee apen maken voor hetzelfde geld is toch kostenbesparend? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (met alle respect aan apen en half-apen, de dieren bedoel ik)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 mei 2019 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er heerst leerplicht in België , geen schoolplicht , dus ....
BTW , Goegel zei plots ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet geschoolde technici , shit happens
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stonden die allemaal open de sites in de balk vanboven in uw browser? (teveel van het goede???) Tijd voor een ipconfig /flushdns in de Command prompt of zie ik dat verkeerd? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 mei 2019 om 20:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
da' schermpke dat gij toont , ik & computers .... ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 mei 2019 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik word zo moe van dat volkje. Ne mens gaat op rust in dit klotenland en overal is er heibel. Ik krijg verdomd goesting om zelf in die grote zandbak te huizen. Misschien zijn daar binnenkort geen rellen meer? Want hier nog de nodige rust vinden zijn vijgen na Pasen. Er is altijd wel iets. Ofwel lawaai of stenen gooiende of stelende snotapen of stelende politici. Het is hier naar de kloten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sommige autochtonen hebben nood aan scholen waar men leert hoe men correct allochtoon schrijft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groen-volgeling die grapjes maakt wanneer het over criminele islamieten gaat, is weer niet toevallig.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze de school vandaliseren is van geen tel Dat ze de leraren, die dag in dag uit hun stinkende beste doen in een overduidelijk erg moeilijke en vijandige leeromgeving, demoniseren. Ook dat is van geen tel. Neen, alles en iedereen zal onderzocht worden, behalve dat krapuul. En llinks is dan verwonderd dat ze geen deftig personeel meer vinden dat nog voor dergelijke klassen wil gaan staan. Links is ook verwonderd dat de kwaliteit van het onderwijs rampzalig wordt en ze vragen zich eveneens af waarom er zoveel werkloosheid is bij het schorremorrie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |