![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jonge mama veroordeeld tot rolstoel nadat ze make-upborstel van vriendin leende
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...hln=obinsource Ik heb hierover 1 te zeggen , hygiëne !! Er zijn er zelfs die hun tandenborstel zelfs onderling uitlenen , of ook zakdoeken aan mekaar doorgeven !! IK pas ten allertijden !!!!!!!! Ik ben niet iemand .... waar elk vingervlekje op een glazentafel af moet !! Gewoon proper is meer dan zat , maar .... zoals bovengenoemde , nein , danke schön !!!! ok , Op cafe glazen worden gespoeld , hoort ook zo !! Meestal drink ik ook het fleske of blik , omdat .... het gemakkelijk is , ook handiger voor mezelf !! Ik ken er die zelfs uitsluitend uit een fleske drinken , en zelfs dan nog pakken ze het fleske met een zakdoek vast !! Zelfs ook andere verpakkingen , wegens smetvrees !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bizar!
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ik ken er zelfs die hun kinderen vermoorden voor hun geloof, en ze noemen zich pro-life.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 9 april 2015 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van de andere kant is dit één geval, en bovendien leert ons immuunsysteem door te doen. Té hygiënisch leven kan ook averechts werken, in het bijzonder wanneer je op andere momenten in situaties komt waar wel enig besmettingsgevaar bestaat, zoals zeg in een ziekenhuis.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt !!
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hygiëne is een balans tussen je afweersysteem trainen en niet overtrainen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verschrikkelijk voor die vrouw. Dit heeft overigens geen moer met hygiëne te maken. Deze vrouw deed wat heel veel vrouwen doen, zonder nare consequenties. Helaas had deze vrouw toch wel een bizar laag imuumsysteem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat ik echt vies vind zijn die testers bij de make-up, en die worden heel veel gebruikt, ik griezel daar echt van, op een keer zag ik een vrouw zich helemaal schminken op die manier, gadver!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op restaurant gaan vermijd ik ook liever, ik ga graag uit eten maar als je kop niet bevalt (ik zeg maar iets) heb ik geen zin om spuug in m'n eten te hebben of dat ze de steak eens op de wc-bril leggen en van dat soort dingen, heb dat eens in een reportage gezien, en sindsdien let ik wel op! i ga enkel daar waar ik er bijna pertinent zeker van ben dat ze niet 'sjoemelen' .. maar zeker ben je natuurlijk nooit
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop wel dat ze toch geneest , of toch tenminste betert !!!! Wat ik met zakdoeken onderling doorgeven , gebruikte zakdoeken !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lekker wijf bij kassa vijf! Extra mayonaise?
![]() |