![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik vraag me dat af.
Met die nieuwe wet. De Vuiligheid van de Staat zal hier al wel langer zitten, om staatsondermijnende flaminganten te scannen. Maar een flik ? Wie verdenkt wie ? Welke nick zou hij kunnen verzinnen, met de bedoeling zich niet te verraden, maar zich natuurlijk wel, èn hopeloos, verraadt ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Zitten er flikkers op dit forum?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je schijnt het aan de avatar te kunnen zien. [/forum-historische humor]
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flikken verzamelen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit er al een chick op het forum ??
Vermoedelijk wel ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zit er al een flik op dat schorem?
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() makkelijk zat
ff politie kritische posts scannen ... op posters die kost wat kost politie blijven verdedigen, ook in onverdedigbare louche zaken ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ik dacht trouwens dat er wel eens een had bevestigd een politieman/vrouw te zijn (geweest?) hoor.
was dat Bartjeuh niet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben in België 3,7 politiemensen per 1000 inwoners.
Dat betekent dat er 148,8 politiemensen lid zijn (gasten niet meegerekend). |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Een flik met een Tesla?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() De GAS ambtenaar die zich hier ooit op het forum heeft aangemeld lag binnen het uur buiten met een permaban. Dus vrees niet vriijheidslievenden. De pionnen van fascist Jambon worden hier netjes buiten gekegeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doet me denken aan dat mopje: hier moeten ze met twee zijn om buiten te mogen: één die kan lezen en één die kan schrijven; in communistische regimes moeten ze met drie zijn: één die kan lezen, één die kan schrijven, en één om die twee intellectuelen in het oog te houden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit er al een Fik op het forum ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |