![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Werte Leser, werte Leserinnen,
Ich nenne mich in den folgenden Lesungen Ruelpsduck (von Rülps u. Duck - Donald). Herzlichen Dank für Ihre Aufmerksamkeit. MfG Ruelpsduck |
![]() |
#2 |
|
![]() X-No-Archive: Yes
Donald Ruelpsduck schrieb: > Werte Leser, werte Leserinnen, > > Ich nenne mich in den folgenden Lesungen Ruelpsduck (von Rülps u. Duck - > Donald). > Herzlichen Dank für Ihre Aufmerksamkeit. > > MfG Ruelpsduck > > Warum postest Du nicht weiter unter Ingo Becker? |
![]() |
#3 |
|
![]() Donald Ruelpsduck schrieb:
>Werte Leser, werte Leserinnen, > >Ich nenne mich in den folgenden Lesungen Ruelpsduck (von Rülps u. Duck - >Donald). >Herzlichen Dank für Ihre Aufmerksamkeit. Ein so dumm wie das andere mfG Daniel Weigelt -- J. W. Stalin - Werke im Internet http://www.stalinwerke.de Letztes Update: 6. Oktober 2004 |
![]() |
#4 |
|
![]() Das Kind "Donald Ruelpsduck" schrieb:
> Werte Leser, werte Leserinnen, > > Ich nenne mich in den folgenden Lesungen Ruelpsduck (von Rülps u. > Duck - Donald). > Herzlichen Dank für Ihre Aufmerksamkeit. > > MfG Ruelpsduck Du kannst dich auch gleich "merkbefreiter Idiot" nennen, das hätte dann wenigstens noch einen belegten Inhalt. F'Up2° Lars |