![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan blijkbaar als je 3 kinderen hebt in Eerste Klasse zitten voor de prijs van een Tweede Klasse kaartje.
Legt iemand mij even het nut daarvan uit. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 1 juni 2015 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Om meer ouders en kinderen in de trein te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die met 0, 1 of 2 kinderen moeten ze niet hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() das sociaal
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie uberhaupt het nut al niet van een 1e en 2e klasse. Die 1e klasse wagons rijden vaak zo goed als leeg mee terwijl de rest stampvol zit.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ouders met 1 of 2 kinderen in 2e klasse en ouders met 3 kinderen in 1e klasse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
chaotisch met een wirwar aan allerhande voordeel tarieven waar geen mens nog aan uit kan.
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Met andere woorden, alle andere gezinnen betalen wat meer, zodat grote gezinnen minder moeten betalen. Hoog tijd om heel dat gedoe te privatiseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom geef je geen link van je bewering ? Te lui ? Afijn, ik doe toch enige moeite, en dus, volgens mij, ben jij aan het dazen: http://www.belgianrail.be/nl/vervoer...ting/kind.aspx .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1u48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar hebt u dat gevonden in de NMBS-reglementen? Als vader van een groot gezin en lid van de Gezinsbond heb ik daarvan nog nooit gehoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lieven Boeve, directeur-generaal van het Vlaams Secretariaat van het Katholiek Onderwijs.
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 1 juni 2015 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb die link eens beluisterd, en de draadopstarter slaat de bal volkomen mis.
Er wordt enkel gezegd dat wie gebruik kan maken van de korting van grote gezinnen, eigenlijk reist in eerste klas, aan de prijs van een vol tiket in tweede klas. Ja, als ge (sinds jaar en dag al) kortingen geeft aan grote gezinnen, dan is de prijs in eerste klas wat lager dan zonder korting, en dan zal dat vanzelfsprekend in de richting gaan van de volle prijs van een tiketje tweede klas. Dit is een flop-draad. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb jarenlang met de trein gereisd. Ik heb daar amper kinderen gezien in eerste klasse. Het zou er nog aan onbreken dat je betaalt om rustig te zitten en om dan geconfronteerd te worden met joelende kinderen in het compartiment. Dit lijkt me dan ook een broodje aap verhaal.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.belgianrail.be/nl/vervoer...innen-040.aspx Citaat:
Verder vind ik het raar dat de grote baas van het Katholiek Onderwijs korting nodig heeft op zijn treinticket. Verdient die niet genoeg om ons voor zijn vervoer te laten bijbetalen. edit typo Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 juni 2015 om 08:01. |
||||
![]() |
![]() |