![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.lameuse.be/1300262/articl...i-alcoolemie-n
Exclusif: voici les 13 communes francophones où aucun contrôle anti-alcoolémie n'a été mené lors de l'été 2014 Rédaction en ligne Ce lundi matin, Het Nieuwsblad sortait une information assez étonnante : lors de l’été 2014, 21 communes belges n’ont jamais mené de contrôles anti-alcoolémie. Voici en exclusivité les 13 communes francophones qui sont dans le cas. 4 réactions Envoyer �* Imprimer A lire aussi Durant l'été 2014, 21 communes n'ont jamais mené de contrôles anti-alcoolémie Illustration Photo News/Bert Van den Broucke Au total, plus de 200.000 conducteurs ont été contrôlés l’été dernier, la plupart du temps dans les grandes zones de police. Mais dans les localités suivantes, il n’y en a même pas eu 1 seul. Et dans certains cas, on peut parler de « récidive », la palme revenant �* Trooz où seulement 5 contrôles ont été menés lors des 4 derniers étés. Les 13 communes francophones Aubel Brudinne Dalhem Limbourg Lincent Marchin Mont-de-l’enclus Olne Plombières Stoumont Trois-Ponts Trooz Wasseiges A ne pas rater dans nos éditions de ce mardi : le nombre de contrôles pratiqués lors de l’été 2014 dans chaque commune francophone Is er ongelijkheid in Belgenland ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ze willen nu ook Limburg verfransen, de achterbakse kazakkendraaiers!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mannekes het gaat hier enkel en over controles tijdens de zomerse bob-campagne. Politiezones die geen geld hebben om een sleutelhanger weg te geven staan dus met '0' controles. Omdat enkel bij de bobcampagne statistieken worden bijgehouden. Maar dat wil niet zeggen dat er daar geen ademtesten uitgevoerd zijn hé. Die staan gewoon weg niet in die statistiek, dat is alles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook de flitsboetes en de traject-controles lijken me in Vlaanderen sterker dan in Walenland . En de parkeergelden en blauwe zones . Het zal vast een foute indruk van mij zijn . Ik leid een beetje aan paravlamia . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Maar als ik zie dat een gemeente als Genk met 12 controles staat en buurgemeente Hasselt met 3095, ga ik toch eens nazoeken hoe dat kan komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar een ingeburgerde praktijk van de PS . Mochten we de zatte en de te snel rijdende of de mis-parkerende Waal iets in de weg leggen . Dan gaan ze niet meer op ons stemmen . Als volkspartij vermijden we dat . Daarentegen , als we de Vlaming dagelijks geld uit z'n zak kloppen , dan is het goed . De communistische staat , Wallonie , word onderhouden door de werkende staat , Vlaanderen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Het ging trouwens over Turken in Genk. Een van die Genkse niet-moslim Turken is trouwens nu een BV. Laatst gewijzigd door pajoske : 1 juni 2015 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Keuze genoeg: Wallonie, Nederland, Engeland, Frankrijk, enz… |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En daarmee denken ze dat ze het pleit gewonnen hebben en dat ze verder het nest naar believe mogen bevuilen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() In Vlaanderen doen ze vooral meer alcohol controles s'nachts. Kunnen de flikken meer nachtpremies opstrijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u daar uw behoefte doet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Pakkans is sowieso veel te laag, ook in Vlaanderen. Ik rij duizenden km's per jaar en heb toch al *TWEE* keer moeten blazen in wat, 15 jaar?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Ik doe 60.000 km per jaar sinds 10 jaar. Op die 10 jaar tijd 4 alcohol controles gezien, 1 keer gestopt geweest om te blazen ...
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 1 juni 2015 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is ongeveer 250 km per werkdag. Bent u een treinbestuurder bij de NMBS?
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben koppig en ik blijf . De Belgen uit Vlaanderen verjagen is mijn hobby . Om me te ontspannen ga ik de Nederlander uithangen in Walenland . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Nu word je steeds meer uitgezogen door het Vlaamse broederschap van de particratie. Een voordeel heb je, ze mogen het stelen uit je portemonnee in geen enkel geval belastingverhoging noemen bij N¨VA. |
|
![]() |
![]() |