![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat de politiek niet kon of durfde terugdraaien heeft het grondwettelijk hof gedaan, de dataretentiewetgeving is niet meer, en dat is goed nieuws!
Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/gr...al-578025.html
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan vraag je er toch achter?
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Met de post komt dat niet aan.
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Een drugsdealer kan niet met zijn klanten afspreken via postduif he...
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie kan daar wat op tegen hebben behalve mensen die iets mispeuterd hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen mijn portie maar aan den hond... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat privacy verkeerd begrepen wordt. Te klassiek begrepen wordt.
Mijn arts, mijn kruidenier, mijn grootwarenhuis, mijn buren, mijn sportclub, mijn stamcafé-uitbater, de onderwijzenden van mijn kinderen destijds, mijn bankier en zijn personeel .... iedereen weet een heel pak zaken over mij. Maar dat op zich is geen bedreiging. Indien zij die weetjes of wetenschappen over mij misbruiken, dan loopt het mis. Ge kunt daar natuurlijk verhaaltjes over het verleden over verzinnen, en daar dan voor de rest van de eeuwigheid paranoide van gaan worden. Zo van: als men niet weet dat jij Jood zijt, dan kan men jou niet oppakken om via Mechelen naar elders gevoerd te worden. Djiezes, we zijn 2015. We zijn mondiger geworden, de machtshebbers kunnen maar zeer beperkt met onze teelballen spelen. Als ze het wat teveel riskeren, dan houden we eens een zwarte zondag. Ik ben ferm tevreden, telkens als ik lees dat een crimineel of terrorist tegen de lamp gelopen is. Vandaag nog gelezen dat een drugstraffikant van groot kaliber, een Nigeriaan geloof ik, zich laten vangen heeft in de USA, op vraag van belziekske, zodat hij nu uitgeleverd kan worden. Ik veronderstel dat dat moeilijk zou gaan, zonder van die foefkes als telefoonafluistering. Een vergrootglas van detective Van Zwam volstaat daarvoor niet. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Wat versta je daar in feite niet van ? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 12 juni 2015 om 20:56. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
![]() Citaat:
Link is in't Engels, vond geen Nederlandstalige versie, maar als je engels vlot genoeg is is het zeer leerzaam: http://www.businessinsider.com/what-...ta-2013-7?IR=T
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 12 juni 2015 om 22:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |