![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeder geschokt door "racistische piratenboot" van Playmobil
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...laymobil.dhtml Citaat:
Ik noem dit mierenneuken !!!! Mogen kinderen in deze maatschappij niet politiek correct speelgoed bezitten ?? zwarte popjes , varkentjes , enz .... Wat vindt u ervan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ja, wat moet je er van denken?
Het is een geschiedenis, moet je dat verborgen voor kinderen? We kunnen ze wel blaaskes als Sinterklaas wijsmaken, waarom dan confronteren met de ernst van de geschiedenis in SPEELGOED? Beetje met de slaaf spelen, beulen en opsluiten? Games in die content zijn 18+, parental advisory. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Oh my gooooood!!! Ik ben fan van de piratemovies met Jack Sparrow en niet alle piraten daar zijn blank!!!
Wat ben ik toch een domme RACIST!!! Help, laat iemand mij ophangen!!! Zucht...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meteen alle speelgoed verbieden! Dat moest er van komen, dat luisteren naar al die idioten die denken dat ze ineens iets ontdekt hebben en met de godsdienstvrijheid, de mensenrechten, de verdragen van... enz moeten zwaaien en zich interessant maken! Neem nu moslims, om ze niet te noemen! De grootste onverdraagzame racisten en godsdienstgekken die er op de planeet rondlopen maar... voortdurend bezig met anderen te beschuldigen wegens racisme en inbreuken tegen de godsdienstvrijheid enz Zielig, belachelijk en ... gevaarlijk! Een dodelijk virus voor de "multiculmaatschappij". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() huh? Heeft er iemand aandacht nodig ofzo? Dat is gewoon een multiculti verantwoorde piraat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steek dat mens in de psychiatrie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Hoe kan je iemand die "aks" zegt serieus nemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En moet je dan van dit speelgoed ook geschokt zijn?
Laatst gewijzigd door Patrick M. : 18 oktober 2015 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |