![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Nederlander wordt sekseloos Van welke sekse een burger is, moet van zo veel mogelijk overheidsdocumenten verdwijnen. VVD-Kamerlid Van Wijngaarden vindt het vermelden van ’m/v’ niet meer van deze tijd. Veel mensen voelen zich niet duidelijk man of vrouw of willen het niet per se vermeld hebben. De VVD noemt als voorbeeld het rijbewijs, waarbij het er alleen om zou moeten gaan of je kan rijden of niet. http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...kseloos__.html Ik begin me toch meer en meer vragen te stellen over de mentale gezondheid van de Europeanen. De psychiaters zullen overuren mogen draaien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Die vragen stel ik mij ook, telkens ik een thread open die door jou opgestart is of waarin je gereageerd hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Typisch voor een religioot.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En als ze dan een brief krijgen met de verkeerde aanspreektitel (mevr, mr) zal 't ook weer niet goed zijn, zeker ?
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind wel dat de burger voor zichzelf zou mooeten kunnen beslissen ,
maar bwa , ze zoeken het maar uit wat ze willen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want we willen natuurlijk allemaal met z'n allen sekseloos zijn, dat staat zo lekker progressief.
Laat ons hopen dat er zelfs op de foto van je rijbewijs of je ID kaart niet zichtbaar is welke sekse je hebt. Lekkere eenheidsworst, allemaal dezelfde geen-sekse. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Voor de medische doeleinden is het handig dat het vermeld staat bij je zorgverzekering, maar noodzakelijk? Nee. Ik vind het in veel gevallen echt totale onzin. informatie op pas moet in mijn ogen juist zo summier mogelijk zijn. Geboorte datum vind ik net zo iets.. waarom zou een agent gelijk aan mijn pas kunnen zien hoe jong/oud ik er voor mijn leeftijd uit zie? Hij kan het in het systeem opzoeken, heeft ie geen tijd voor.. Geboorteplaats maybe voor de controle check. Onzichtbare pincode/chip op de pas (voor diefstal bijvoorbeeld, ook handig met al die ID fraude) en klaar.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Buiten een paar West-Europese apenlanden als Belziek, Holland of Zweden zie ik 't nergens. ![]() Is de hele wereld dan ziek? Of alleen die West-Euopese apenlanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn de hedendaagse problemen waar leiders zich 't hoofd over breken en zich onledig mee houden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom heeft men dat ooit belangrijk gevonden dat 't er op moest.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |