![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Blijkbaar ligt de stad van De Wever & C° in Frankrijk. Hihihi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() All 'bout the money
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De straten moeten vrij blijven...
Een zien hoe lang het duurt voor de burgemeester het leger laat komen om die idiote renners van de baan te halen... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ronduit schandalig. De Ronde van Frankrijk hoort in Frankrijk te zijn, en niet in half Europa.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vorig jaar lagen de eerste drie dagen van de Tour zelfs heelder stukken overzees gebied van Engeland in Frankrijk ...
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb maandag een dag vrij en ga lekker kijken. Wat zuurpruimen er ook over mogen denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ronde rond Frankrijk?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet Uw Vlaamse Leeuw vlag maar niet ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 29 juni 2015 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, het is meer dan dat ene moment waarop het peloton voorbijkomt. Er is een optreden, drankstandjes, een groot scherm waarop de rest van de rit samen kan worden gevolgd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen willen bedrogen worden, goochelaars verdienen er hun geld mee, religieuze leiders kunnen er volkeren mee verleiden. Dan valt het bedrog van de wielrenners nog mee, vind ik.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamse Volksbeweging zal zorgen voor voldoende geel en zwart.
Met een mooie afsluiter aan de taalgrens. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Zo beetje dezelfde sfeer als de doortocht van Royale De Luxe met hun reuzen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen kwestie van verzuurd maar louter een vaststelling.
Ik heb ook altijd graag naar het wielrennen gekeken maar sinds enkele jaren kan ik het niet meer opbrengen naar een wedstrijd te zitten kijken en steeds met de vraag te zitten, wordt ik hier niet bedrogen, gebeurt alles zuiver. Daar zijn de ontelbare dopingschandalen de schuld van. Laatst gewijzigd door daiwa : 30 juni 2015 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was om de Engelsen er aan te herinneren dat William the Conquerer "Duc de Normandie" et donc français was. Dat la France bijgevolg aanspraak kan maken op Engeland en dat "ces sacrés anglo-saxons" zich tegenover hen, français onderdanig horen op te stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |