![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ale-seks.dhtml
Citaat:
![]() de ene wil bepalen hoe je moet sexen ![]() Moet men zulke als wet aanvaarden , of is zulke rijp voor .... ?? Citaat:
Citaat:
Ik vind het beter in K&K passen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekvechten over orale seks, is dat befvechten?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Befvechten , wat moet ik me daarbij voorstellen ??
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 21 juli 2015 om 00:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het niet zeker, maar de oudere versie van de christelijke leer was ook zoiets?
Blij dat we er vanaf zijn. Ze hebben zich genoeg laten pijpen.
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet expliciet verboden in de koran. Dus het mag.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige ik me kan voorstellen dat misschien interpreteerbaar is als "vergeet enige lol in sex voor de vrouwen", is dat de profeet ergens de onzin heeft uitgekraamt dat als de vrouw eerst klaarkomt, het nageslacht een meisje gaat worden. Dus, mannen moeten er voor zorgen dat ze eerst klaarkomen om de oh zo belangrijke en geld opbrengende zonen te verwekken. En pieten zuigen, zolang de fellationist slaaf is, maakt geslacht niet uit. Voor de rest, mag sex alleen binnen het huwelijk, oraal of niet. En mogen de vrouwen onderling niet rommelen, noch mag de man met meerdere van zijn echtgenotes tegelijk prutsen. Wat ik me wel afvraag, als woestijnrover X zijn spel uit de anus van een slaaf sleurde, hoe reinigde die zijn spel, in't midden van de woestijn?
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar gaan ze bekvechten?
Ik zie een imam die zijn conservatieve waarden opsomt en een leuke meid die hem uitlacht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet in't filmke. Maar daarbuiten. Als je het artikel had gelezen, was dat wel duidelijk.
Een bekende Turkse iman gaf tegengas en vond orale seks iets tussen partners binnen het huwelijk.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 21 juli 2015 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan een tong draaien zeker?
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over orale sex heb ik dus ook nog niks gevonden in ahadith of koran, enkel dat ze het snot uit de man zijn neus moesten zuigen uit dankbaarheid (dat ze eten kregen en zo zeker). volgens de online moefti mag je vooral geen sexueel vocht in uw mond krijgen... http://www.askimam.org/public/question_detail/30895
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Turks fruit!
![]() |
#20 | |
Banneling
|