![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Het gaat niet om wie gewonnen of verloren heeft, maar om perspectief" laat wouter beke ons hier weten.
Diezelfde wouter meent overigens een taxshift gezien te hebben, want volgens hem moet die "tax shift op termijn opnieuw zorgen voor economische groei. Daar hebben we jobs voor nodig, maar ook sociale vooruitgang. Zorgen voor werkgelegenheid is het meest sociaal rechtvaardige dat je kan doen. We willen ervoor zorgen dat mensen die vandaag geen job hebben via een nieuwe job opnieuw een inkomen krijgen." Voorwaar een nieuw credo maakt opgang bij onze vrienden kaloten : nu lijden maar ooit komen ze de jobs jobs jobs .. Wouter is natuurlijk niet onbesproken wanneer het om knisperende waanideeën gaat. Ik vraag mij wel af wat "Hij" zegt over maandelijks 100 euro netto meer, waarschijnlijk bevalt dit "Hem" wel. België is in goede handen bij de vlaems nazionaaltjes en andere vreemdsoortige foendies.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 juli 2015 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() wat ben je met jobs als ze slecht betaald zijn en je er geen respect of voldoening kan uithalen
fuck deze fascistische slavendrijverregering ze willen ons terug radeloos in de kerk en aan de drank, ons knechten vorte sansculottenregering |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. tot aan de sansculotten kon ik je nog volgen .. hoedanook valt het niet te ontkennen dat het huidige neoliberale denken dat het mooie weer maakt bij de regering de wever I een beangstigende overeenkomst vertoont met de idolate geloven in god en andere klein pierkes ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Beke is ook burgemeester van Leopoldsburg en toen bij de eerste grote staking de industrieterreinen geblokkeerd werden vroeg Radio 1 of hij maatregelen had getroffen om dit te voorkomen.
Antwoord : "Wij hebben geen industrie in Leopoldsburg". Die mens is tenminste eerlijk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. versta ik u goed ? het besparen, korten , nieuwsoortige taksen, btw-verhogingen en pestmaatregelen allerhande zijn er slechts om te lachen met de PS en met demonen ? Wat een boeiende politiek inzichten heeft u mij daar ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen wonder dat je zo gebeten bent op de sansculottenregering.
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik doe al heel mij leven knelpuntberoepen en dat zijn geen knelpuntberoepen omdat ze zo plezierig zijn. Nochtans kan ik me als alleenstaande geen dak zonder zorgen boven mijn hoofd veroorloven en dat zint me niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Dat begrijp ik. Maar dat heeft niets met deze regering te maken, maar alles met de maatschappelijke evolutie na WOII, toen de vrouwen aan het werk trokken en tijdens de gouden jaren 60 de luxe haar intrede deed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je weet toch nog dat de BTW alle andere taksen op producten zou vervangen? Zo werd de consument de volledige betaler van alle taksen. Ja, ook op die de werkgever moet betalen aan de staat. Want die zit in zijn prijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nu heb ik nog altijd geen antwoord op mijn vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Eerder met Dehaene zijn indexsprongen waardoor men verplicht werd met twee te gaan werken. En met deze regering is het weer van dat. Binnen enkele decennia kunnen de kinderen ook weer mee gaan werken en het zal niet zijn om hun luxe te betalen maar om hun opleiding te betalen en in sommige gevallen zelfs de huishuur aan de papa en mama die niet meer rondkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() In B jobs die slecht betaald zijn? Overal bestaan minimum lonen. En hoe bepaal je respect en voldoening? Moest dit laatste het geval zijn dan kun je toch intussen blijven zoeken naar ander werk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de kazernes van Leopolsburg. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denken dat men met een tax shift fundamenteel de economie minder zal versmachten (politici noemen dat "stimuleren") is een beetje zoals een dokter die denkt dat in plaats van een aderlating aan uw rechter arm, hij die beter aan uw linker been zal toepassen, zo zal je minder bloed verliezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
NB. het gebruik van desalniettemin levert 5 extra punten op in de post ranking
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 26 juli 2015 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 26 juli 2015 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Zo ook loonsverhogingen, indexaanpassingen, investeringen, .... Zelfs de (vennootschaps)belastingen ed worden in rekening gebracht. Kom je nu pas achter die realiteit? Hoe bepaal je anders de marge op de activiteit?
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zouden we Suez met hun CO2-vriendelijke kerncentrales niet beter premies geven a rato van een gemiddelde zonnepaneeleigenaar ipv haar te beroven?
![]() |