Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 1 augustus 2015, 18:58   #1
eno2
Banneling

Standaard Pontifex: Een valse belofte.

Een aantal keer heeft Pontifex mij aangeraden een eigen forum te beginnen. Hij was bereid zelfs eenmalig een link toe te staan naar mijn eigen forum. Dat was natuurlijk bedoeld als een belediging. Nu ik dat forum daadwerkelijk opende en die link daadwerkelijk plaatste, verwijdert hij die. http://converse.freeforums.net. Ik kreeg weer een zoveelste PB van hem, maar ik open die niet meer. De teksten die hij mij stuurt, zijn echt te hallucinant om te lezen. Nu, voor mij maakt het toch niet meer uit dat hij mij een permban geeft, aangezien ik toch niet meer post. Nog één opmerking: Mijn beloofde verhaal over "nare huurder ervaringen" in de draad van Bembem, heb ik naar Maarten Malaise gestuurd aangezien hij bij die nare ervaring betrokken was. De belangstellenden kunnen daarover informatie opvragen. Alsook bij NiewNoors (verkorte versie) en Edina (volledige versie).
Dit is nu echt mijn laatste bericht. Vaarwel.

Laatst gewijzigd door eno2 : 1 augustus 2015 om 19:18.
eno2 is offline  
Oud 1 augustus 2015, 19:16   #2
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Een aantal keer heeft Pontifex mij aangeraden een eigen forum te beginnen. Hij was bereid zelfs eenmalig een link toe te staan naar mijn eigen forum. Dat was natuurlijk bedoeld als een belediging. Nu ik dat forum daadwerkelijk opende en die link daadwerkelijk plaatste, verwijdert hij die. http://converse.freeforums.net. Ik kreeg weer een zoveelste PB van hem, maar ik open die niet meer. De teksten die hij mij stuurt, zijn echt te hallucinant om te lezen. Nu, voor mij maakt het toch niet meer uit dat hij mij een permban geeft, aangezien ik toch niet meer post. Nog één opmerking: Mijn beloofde verhaal over "nare huurder ervaringen" in de draad van Bembem, heb ik naar Maarten Malaise gestuurd aangezien hij bij die nare ervaring betrokken was. De belangstellenden kunnen daarover informatie opvragen. Alsook bij NiewNoors en Edina.
Waarom betrek je NieuwNoors en Edina bij je uiteenzetting.
Rudy is offline  
Oud 1 augustus 2015, 19:29   #3
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Dag enno2
Nietzsche is offline  
Oud 1 augustus 2015, 20:59   #4
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Oh, wat erg, ik moet bijna huilen.
SDX is offline  
Oud 1 augustus 2015, 21:13   #5
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Is eno nu moderator?

Website
Johan Bollen is offline  
Oud 1 augustus 2015, 21:28   #6
Pontifex
Super Moderator

Standaard

Beste,

Uw post werd verwijderd omdat er een groot verschil is tussen eenmalig een linkje posten en een heuse reclamedraad opstarten als propaganda voor uw nieuwe forum.

Als blijk van welwillendheid zal ik deze draad gesloten in Koetjes en Kalfjes laten staan.

Ik zal u tevens niet straffen voor uw drievoudige overtreding, en de zaak afsluiten met een waarschuwing.

Veel plezier en succes met uw nieuwe forumproject.

Pontifex
Pontifex is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be