![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat zal er over 10 jaar verboden worden ? Het houden van een hond bv ?
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor de hand liggend dat de daders moslims zijn in dit geval aangezien het slachtoffer reageerde met niet te willen luisteren naar "religieuze politie". Een cultuur opleggen via agressie en intimidatie, daar mag het rechtssysteem niet te lichtzinnig over heen gaan. Het slachtoffer verdient een pluim om op te komen voor haar rechten lijkt me. Alhoewel de details natuurlijk slechts via de media bekend zijn. Steeds voorzichtig zijn daarmee.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 26 juli 2015 om 12:39. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit soort zaken verdienen geen nuance, smerig tuig. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Frankrijk heeft het met de moslim immigratie véél te ver laten komen. De opdringerigheid van dat volkje wordt steeds agressiever. "La France" doet het bovendien op economisch vlak ook al niet zo goed. Het land is een vogel voor de islamitische kat.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of voor het FN.
|
|
|
#7 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Tja, ze zaten ook al met dat Noord Afrikaans verleden en waar ga je dan nog de lijn trekken met al die pieds noir.
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik wens La Grande Nation veel succes toe!
|
|
|
|
#10 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
die bikini-zonnende-meid naar de eeuwig brandende hel !!!! Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 juli 2015 om 20:27. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die moet ik niet , net zoals als andere politiekers (polizeikers) !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik krijg daar nog altijd braakneigingen vaan, de verrekte dhimmy. Van flamingant naar ultrakapitalistische neocon die de Modale Vlaming voor dertig zilverlingen zou verkopen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is een spijtige bocht inderdaad. Een interne coup of zou er steeds sprake van bedrog geweest zijn? De Vlaamse gevoelens misbruiken om aan de macht te geraken? Ik kan me niet voorstellen dat iemand die beweert ons van het Franstalig juk te willen bevrijden niet tevens ons van andere meesters zou willen verlossen. Vergis ik me als ik vermoed dat Le Pen toch iets minder hypocriet is op dat gebied? Ik verwijs niet naar het VB omdat ik daar weinig politiek talent met visie zie eigenlijk.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 augustus 2015 om 12:53. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit is een grapje, toch? |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee. Echt. De Fransen kwamen in Bikini op straat om te protesteren tegen het in elkaar slaan van dat meisje.
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of is dat niet bekend? Laatst gewijzigd door Nietzsche : 1 augustus 2015 om 23:54. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat ik wel weet is dat Reims van de gelegenheid gebruikt gemaakt heeft om de politiemaatschappij nog wat verder te drijven. Meer politie in de parken en meer camera's. Ze wachten meestal tot er zo iets gebeurd. Dan pikken de mensen dat gemakkelijker. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je hebt ook mensen die er geen probleem mee hebben dat Windows 10 ongevraagd hun hele harde schijf kan doorpluizen en kopiëren naar de NSA, en alle handelingen bijhoudt die je op je computer uitvoert.
Besef dat als iets misbruikt kan worden het in de menselijke aard ligt om dat ook te doen. Het is naïef om te denken dat de mogelijkheden beperkt zullen blijven tot het bestrijden van criminaliteit. Jij wil een deletebaar nummertje zijn in een database? Ik niet. Dat is principieel. Niet omdat er iets te verbergen zou zijn. Dat is het verlangen naar vrijheid. U denkt toch niet dat die evolutie een einde zal kennen aan uw slaapkamerdeur? Dream on. Hoe langer protest uitblijft hoe groter de dictatuur. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 augustus 2015 om 00:23. |
|
|
|