Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2014, 23:06   #1
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard Naaktstrand Bredene breidt uit.

Citaat:
BREDENE - Tussen Vosseslag in De Haan en strandpost 6 in Bredene starten volgende week grote zandopspuitingswerken. Die zullen ongeveer een maand duren.

‘De bedoeling is om fijn zand op te spuiten, dat voor de kust van Blankenberge gebaggerd wordt’, zegt ingenieur Peter De Wolf van het Agentschap Maritieme Dienstverlening Kust van de Vlaamse Overheid. Het is aannemer Jan De Nul die de werken uitvoert.

In totaal wordt 360.000 kubieke meter zand opgespoten via buizen op het strand. Die buizen vertrekken vanuit schepen op zee, die vastliggen aan een speciale boei.

‘Het gaat om de eerste opspuiting op het strand van Bredene sinds 1994. Het is echt nodig, want de recente Sinterklaasstorm heeft veel zand weggespoeld.’

Een deel van het strand gaat dicht voor het publiek omdat er drijfzand kan ontstaan door de werken.

De werken beginnen tussen Vosseslag en het naaktstrand. Dat strand zal door de werken gevoelig uitbreiden.Vervolgens komt de zone ten oosten van de Hippodroom aan bod. Daarna volgen de zone tussen de Twins (post 1) en het Duinegat (post 2).

‘Door de werken krijgen het strand en de duinen opnieuw voldoende bescherming tegen stormweer’, zegt ingenieur De Wolf. De plaatsing van strandcabines komt door de werken in de toeristische zone niet in het gedrang.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...40319_01032699
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 23:30   #2
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

En wat u daarmee wil zeggen is…
Oud 21 maart 2014, 23:47   #3
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Misschien Dlemlddoptvi. Oavgdezbnadtb ?
Oud 21 maart 2014, 23:52   #4
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Misschien Dlemlddoptvi. Oavgdezbnadtb ?
Had 'em dat dan niet beter gewoon van't begin af aan gezegd?
Altijd met dat moeilijk gedoe over naaktstranden.
Oud 22 maart 2014, 00:59   #5
pintjeeuh
Provinciaal Statenlid

pintjeeuh's schermafbeelding

Standaard

Ik ben ooit eens naar Bredene geweest.
Ik dacht, met een vriend en vriendin, ik ga hier gewoon mijn (nu nog jeugdig, strak) lichaam ontbloten, en ik loop hier rond alsof het doodnormaal is, en kan ik naar knappe grootgeschapen mannen kijken.
Tjah, niet dus, ik liep daar naakt, met mijn kleingeschapen vriend en ietwat teleurstellende vriendin, en wat liep daar rond? Nog meer teleurstellende naakte (vaak oude) mensen.
Tjah, geef mij dan maar een parenclub. Misschien een idee, ben daar nog nooit geweest
pintjeeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 07:08   #6
bartelx
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Dat we ons mogen verheugen op de uitbreiding van het naaktstrand, alleen, veel zal het niet voorstellen. Eigenlijk is het een druppel op een hete plaat en stelt 1 naaktstrand voor gans België naar de naaktrecreatie weinig voor.

Als men nu eens ernstig werk van maakt en enkele bijkomende naaktstranden aan de kust en in het binnenland voorziet, dan kan het leuk worden voor de naaktrecreanten. En het zou toeristisch vermarkt kunnen worden om de Belgische dagjestoeristen in eigen land te houden (gaan nu naar naaktstranden in Nederland) en naar Nederlanders, Duitsers en Britten die aan onze kust hun vakantie doorbrengen.

Laatst gewijzigd door bartelx : 22 maart 2014 om 07:11.
Oud 22 maart 2014, 11:10   #7
Serafijn
Burger

Serafijn's schermafbeelding

Standaard

Uit wat ik gehoord heb komen er quasi enkel oude mensen die je liever niet naakt wilt zien naar het naakstrand. Voor mij zijn uitbreidingen dus echt niet nodig hoor!

~Napoleon Bonaparte
Serafijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 14:29   #8
bartelx
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serafijn Bekijk bericht
Uit wat ik gehoord heb komen er quasi enkel oude mensen die je liever niet naakt wilt zien naar het naakstrand. Voor mij zijn uitbreidingen dus echt niet nodig hoor!
Euh, ... mogelijk heb je een beetje een verkeerd idee van een naaktstrand. Op een naaktstrand gaat het hem niet om te zien of gezien worden. En zeker niet om oudere mensen aan de kant te plaatsen.

Om het even cru te stellen, dan kunnen we de bejaardenhuizen ook direct afschaffen. Dan zijn we snel van die oude mensen af.

Integendeel naaktrecreanten hebben respect voor elkeen.
Het gaat hem over de beleving van een gevoel van vrijheid, aan het water met een beetje zon op de huid. Aangenaam toch. Heeft niets met leeftijd en oud zijn te maken.

Laatst gewijzigd door bartelx : 22 maart 2014 om 14:31.
Oud 22 maart 2014, 20:29   #9
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
Euh, ... mogelijk heb je een beetje een verkeerd idee van een naaktstrand. Op een naaktstrand gaat het hem niet om te zien of gezien worden. En zeker niet om oudere mensen aan de kant te plaatsen.

Om het even cru te stellen, dan kunnen we de bejaardenhuizen ook direct afschaffen. Dan zijn we snel van die oude mensen af.

Integendeel naaktrecreanten hebben respect voor elkeen.
Het gaat hem over de beleving van een gevoel van vrijheid, aan het water met een beetje zon op de huid. Aangenaam toch. Heeft niets met leeftijd en oud zijn te maken.
Een gevoel van vrijheid: juist, daarover gaat het.
Een gevoel van schoonheid: daarover gaat het bijvb. in een show als die v.d. Moulin Rouge.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2014, 20:35   #10
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pintjeeuh Bekijk bericht
Ik dacht, met een vriend en vriendin, ik ga hier gewoon mijn (nu nog jeugdig, strak) lichaam ontbloten, en ik loop hier rond alsof het doodnormaal is, en kan ik naar knappe grootgeschapen mannen kijken.
Tjah, niet dus, ik liep daar naakt, met mijn kleingeschapen vriend en ietwat teleurstellende vriendin, en wat liep daar rond? Nog meer teleurstellende naakte (vaak oude) mensen.
Tjah, geef mij dan maar een parenclub. Misschien een idee, ben daar nog nooit geweest
Ik zou me daar niet te veel bij voorstellen bij zo'n parenclub. Zou nog erger kunnen zijn dan op het strand.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2015, 06:59   #11
bartelx
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pintjeeuh Bekijk bericht
Voyeur?
Oud 15 augustus 2015, 08:28   #12
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Positief, meer tetten dus.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2015, 08:31   #13
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De Obesitas-plaag drukt zich nu ook uit in de behoefte aan meer hectares naaktstrand?

In andere naties zijn op stranden eierleggende schildpadden,of walruskolonies te vinden maar alhier....

Laatst gewijzigd door kelt : 15 augustus 2015 om 08:32.
kelt is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2015, 08:32   #14
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ik zou me daar niet te veel bij voorstellen bij zo'n parenclub. Zou nog erger kunnen zijn dan op het strand.
Ook in parenclubs heb je verscheidenheid....duur of goedkoop..modern minder modern enz.....Net als in Badplaatsen enz....alhoewel Blankenberge en Knokke amper 15 km van elkaar verwijderd zijn....zie ik in Knokke toch veel knapper mensen lopen.....waarmee ik zeker niet bedoel dat dat leukere of beter mensen zijn....ik praat enkel over voorkomen en fysiek.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 augustus 2015 om 08:33.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2015, 08:42   #15
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ook in parenclubs heb je verscheidenheid....duur of goedkoop..modern minder modern enz.....Net als in Badplaatsen enz....alhoewel Blankenberge en Knokke amper 15 km van elkaar verwijderd zijn....zie ik in Knokke toch veel knapper mensen lopen.....waarmee ik zeker niet bedoel dat dat leukere of beter mensen zijn....ik praat enkel over voorkomen en fysiek.
Ze rijzen precies overal uit de grond.
Vlaanderen is precies op grote schaal aan het "swingen".
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2015, 09:52   #16
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2015, 16:08   #17
bartelx
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
De Obesitas-plaag drukt zich nu ook uit in de behoefte aan meer hectares naaktstrand?

In andere naties zijn op stranden eierleggende schildpadden,of walruskolonies te vinden maar alhier....
Fauna en flora zijn perfect te combineren met naaktstranden. Naturisten hebben er respect voor. Win-win.

Laatst gewijzigd door bartelx : 15 augustus 2015 om 16:09.
Oud 15 augustus 2015, 16:11   #18
bartelx
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ze rijzen precies overal uit de grond.
Vlaanderen is precies op grote schaal aan het "swingen".
Zou ge 't denken. Waar zo allemaal?
Oud 15 augustus 2015, 16:40   #19
bartelx
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
In Knokke zien ze voyeurs wel zitten.

http://www.knokke-heist.be/nieuws/fo...-campen-rochus
Oud 16 augustus 2015, 09:59   #20
Bartjeuh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
Dat we ons mogen verheugen op de uitbreiding van het naaktstrand, alleen, veel zal het niet voorstellen. Eigenlijk is het een druppel op een hete plaat en stelt 1 naaktstrand voor gans België naar de naaktrecreatie weinig voor.

Als men nu eens ernstig werk van maakt en enkele bijkomende naaktstranden aan de kust en in het binnenland voorziet, dan kan het leuk worden voor de naaktrecreanten. En het zou toeristisch vermarkt kunnen worden om de Belgische dagjestoeristen in eigen land te houden (gaan nu naar naaktstranden in Nederland) en naar Nederlanders, Duitsers en Britten die aan onze kust hun vakantie doorbrengen.
Ach, nog geen 20 km over de Nederlandse grens vind je alle naakstrandruimte die je nodig hebt. Bij Breskens is er FKK-plaats genoeg. Maar je ziet er weinig Belgen of Britten rondlopen, hoor. Vooral Duitsers. Vééééél Duitsers.
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be