![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik hoorde zonet op de RTBF dat de NMBS de vermindering voor kroostrijke gezinnen wil afschaffen in het teken van de besparingen.
Nog een reden om te protesteren : asielzoekers mogen gratis rijden en de eigen mensen moeten volle pot betalen. Het begint steeds erger te worden: mensen die op onze kosten komen leven krijgen MEER dan mensen die hun hele leven hebben bijgedragen!!. Dat is toch niet meer normaal, onze eigen mensen, die soms in precaire omstandigheden leven, moeten WEL betalen. Wanneer wordt hiertegen discriminatie ingeroepen?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al een paar maal gemerkt dat je me net voor bent om te antwoorden.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() wat met de kroostrijke asielzoekersgezinnen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zie niet dat er veel asielzoekers gratis mogen rijden. Laatst gewijzigd door pajoske : 16 september 2015 om 13:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik las de titel hier en dacht: "hoe lang zou het duren voor iemand er in slaagt om zelfs een discussie met zo'n titel om te vormen zodat ze voldoet aan de ongeschreven regel dat alles hier altijd over asielzoekers / buitenlanders / moslims moet gaan?"
Twee zinnen dus. Dat moet een nieuw record zijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Pajoske ik weet heel zeker dat in Kapellen , waar een asielcentrum is , die mensen gratis reizen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Ja Pajoske, ik weet het van een treinbegeleider. Ze krijgen GRATIS treintickets en GRATIS taxibons (weet ik van een taxichauffeur uit Hasselt) om zich te verplaatsten van en naar het open asielcentrum te Hechtel terwijl er op 200 meter een bus stopt. Allemaal van het Rode Kruis. We moesten ze maar eens kwijt spelen.
Laatst gewijzigd door Knights Templar : 16 september 2015 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bobke : 16 september 2015 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Daar droom ik nu al zo lang van, van gratis treintickets...
En die mensen krijgen dat zo maar... ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 16 september 2015 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 16 september 2015 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer ik op delijn vervoersinfo zoek voor de route Hasselt-Eksel (met dat aders) krijg als antwoord: 'opgelet, Uw aankomstpunt ligt te ver van een halte.' Die 200 meter zullen dan wel in Hasselt kunnen kloppen maar in Eksel blijkbaar niet. Ik weet niet zo veel van het openbaar vervoer in Limburg. Alleen dat ge 1.000 keer beter een auto neemt om ergens te geraken. Daarom dat het op een uitzondering na ongeveer 40 jaar geleden is dat ik nog van deze diensten gebruik maakte. Laatst gewijzigd door pajoske : 16 september 2015 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Vertaling: jullie hebben gelijk, maar dat zint me niet.
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Enfin, werken...
![]() |