![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met 60€ pp/dagelijks kan men iedere vluchteling wereldwijd op hotel sturen alles inbegrepen, zelfs vliegtuig.
Het spreidingsplan is bij deze dus volgens mij opgelost. Als fedasil groepskorting en promoties opzoekt gaan ze nog heel veel besparen. Iedereen blij. Ps; griekse eilanden hebben hele goedkope hotels in aanbieding.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het verspreidingsplan in een klucht. Een vluchtling die binnenkomt in europa en absoluut naar België wil (en als een moslim iets wil, dan MOET dat ook zo) neemt de trein naar Brussel en dan staat hij hier voor Fedasiel. Gaat Fedasiel deze terugsturen naar Griekenland voor registratie en toewijzing naar een bepaald land om zich te nestelen????????
Laatst gewijzigd door kwantum : 23 september 2015 om 10:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Naar mijn mening gaat die spreidingsplan in tegen de conventie van Genève.
Artikel 26. Bewegingsvrijheid Elke Verdragsluitende Staat zal aan de rechtmatig op zijn grondgebied vertoevende vluchtelingen het recht verlenen er hun verblijf te kiezen en zich vrij op dat grondgebied te bewegen, onverminderd de voorschriften welke op vreemdelingen in het algemeen van toepassing zijn onder dezelfde omstandigheden. Eens men legaal als vluchteling in de Shengen zone bevind mag Europa die vluchteling niet verplichten ergens te vestigen.Het verdrag zegt dat er geen onderscheid mag zijn tussen een EU burger en een vluchteling. Als men dan toch strikt die conventie moet volgen dan over heel de lijn. Tijd dat de EU een koekje van eigen deeg krijgt.
"L'homme n'est ni ange ni bête, et le malheur veut que qui veut faire l'ange fait la bête."Blaise Pascal Laatst gewijzigd door koppijn : 25 september 2015 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het normaal misschien dat een migrant gewoon zelf het land uitkiest waar het meest te rapen valt, en er mag hem geen strobreed in de weg gelegd worden. En hij moet snel van alles bediend worden? Ik dacht het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat hem natuurlijk geen recht geeft op andere vergoedingen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat men toch de reikwijdte van het verdrag onderschat heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals het eerste veilige land-principe . Waardoor geen enkele Syrier aanspraak kan maken op een vluchtelingenstatuut in de E.U. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarna kan men gaan en staan waar men wilt denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus vele van die mensen , zoniet alle , hadden zich moeten laten registreren in Turkije . ( conventie van Geneve ) . Anders dan dat zijn er de Dublin -akkoorden . Waarbij ze verplicht asiel aanvragen in het eerste veilige land ( enkel voor EU landen ). Volgens deze conventies en verdragen heeft geen enkele Syrier het recht om in Brussel te zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat als die aanvraag goedgekeurd is ? |
|
![]() |
![]() |