![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hierbij mijn vraag:
Waarom kunnen we pissen zonder te kakken, maar kunnen we niet kakken zonder te pissen?
![]() |
#2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zagen vrouwen zo veel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe smaakte vis voordat vrouwen konden zwemmen?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Omdat ze fysiek plezier puren uit het jennen en sarren van de man om uiteindelijk hun willetje door te drijven. De oorzaak daarvan is cognitieve dissonantie bij het onbewuste besef dat ze inferieur zijn. a.k.a. in de volksmond als penisnijd.
Ze hoeven dat maar één keer succesvol klaar te spelen en ze zullen het voor de rest van hun leven blijven doen. Vandaag had ik een wijf aan de telefoon die maar door bleef zeuren en zeuren, minuten lang, terwijl ik nooit de kans kreeg om ook maar 3 woorden in te brengen. Toen ik dat toch probeerde, riep ze verontwaardigd: "mag ik nu ook eens iets zeggen? Mag ik uitspreken?" Ik heb eens smakelijk gelachen en 10 seconden later de telefoon uitgeduwd. Heerlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom heb ik tegen beter weten in deze topic gelezen?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Een complete banaliteit. Omdat ik verleden week extreem verkouden was, had ik haar gezegd dat ze me niet moest aanraken, wilde ze niet doodziek worden en haar werk missen.
Amai, kreeg die me daar een crisis ... en het was dan nog uit bezorgdheid ook van mijnentwege. Niet aanvaarden hé, dat wijf. Daar worden ze zot van: beseffen dat ze de touwtjes de facto niet in handen hebben 100% van de tijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kerel verschiet natuurlijk, en volgde alle bevelen op als een hond. Nadat hij met iedereen boel had omdat hij zo achter haar gat liep dumpte ze hem. Dat noem ik ziekelijk en gestoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Fillipus van Macedonië, vader van Alexander De Grote, waarschuwde hem in die tijd al met de boodschap dat vrouwen het meest bedrieglijke en het gevaarlijkst zijn; veel gevaarlijker dan gelijk welke krijgsheer of leger. Die gast heeft het uiteindelijk toch maar klaar gekregen om een rijk te veroveren dat zich uitstrekte tot aan de Indus. Als je kijkt welke methode een vrouw het vaakst gebruikt om haar partner om te brengen, dan is dat door vergiftiging. Serpenten zijn het ... en je kan kiezen tussen de trage of de snelle dood, maar kapotmaken doen ze je op één of andere manier toch. Von Munchausen by proxy is nog zo'n schoolvoorbeeld: hun eigen kinderen ziek maken om ermee naar de dokter te kunnen lopen en aandacht op te eisen. Bij vrouwen moet je altijd de afweging maken tussen MAFT of GEIL. You can't have it both ways, sadly enough. Vrouwen die op beide vlakken goed scoren, zijn zeldzamer dan eenhoorns die bovendien ook nog eens in C++ kunnen programmeren. Laatst gewijzigd door Stormram : 4 oktober 2015 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |