![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De leurders deur aan deur en allemaal zonder vergunning !! omdat het voor de vluchtelingen is !! ze zijn al massaal op stap belletje trek aan het doen zogezegd voor de arme vluchtelingen zonder badge ... wie gaat dat nu controleren ???? is dat vertrouwbaar ? iedereen kan hem afgeven voor een goed doel en geld ophalen ... nieuwe rage is al in opgang , oplichters hebben carte blanche .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een nieuwe toch hoop ik & nog ingepakt in de originele verpakking ??
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa , ik geef ze mijn schoonmoeder & schoongrootmoeder GRATIS mee !!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga eens een test doen.
Antwoorden: "een klein momentje" en de deur op een kier laten. En dan eens zien hoe lang ze het gaan volhouden daar te staan schilderen lijk piet snot. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou 'mijn' (niet die van de foto hoor, spijtig) de deur laten openmaken en ze leukweg laten vragen ... 'Whazzup?' ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een correctie was op zijn plaats, het schept meer duidelijkheid.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 oktober 2015 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is nu ook alles! Ik vraag me bvb ook af waarom men voor onze blinden enz moet lopen schooien om ze aan wat geld te helpen terwijls men dagelijks honderdduizenden uitgeeft aan binnenstromende "vluchtelingen" waar we geen zaken mee hebben! Dat is ondertussen welletjes geweest... Al goed dat ze allemaal zo braaf en zo dankbaar zijn! Laatst gewijzigd door andev : 18 oktober 2015 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Vluchtelingen krijgen alles gratis, daar moet niet voor gebedeld worden. Ooit kwam er bij mij een geld vragen voor een oogoperatie, heb naar asielcenter gebeld waar men mij vertelde dat hij inderdaad moest worden geopereerd, maar dat hij daar zelf niets moest voor betalen!
Dus NIETS geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |