![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://nieuwreligieuspeil.net/node/6118
"Veel asielzoekers hebben AIDS, syfilis of open TBC. Het is een kwestie van tijd voordat deze ziektes zich verder verspreiden. " Ziekelijk gewoon, deze mensen zijn ongeciviliseerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En niet gestraft worden ? Als je klacht neer legt ... Met zo'n toestanden: ze zouden al lang in staking moeten gegaan zijn. Als 't waar was natuurlijk .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Incidentjes met asielzoekers? Neuh, Theo doet het prima. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Urine is geen goeie drager voor de aangehaalde ziektes.
Maar netjes is toch anders.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik verlaat me niet op dubieuze bronnen. Ik vind het wel spijtig dat ik toevallig niemand persoonlijk ken die dichtbij zo'n vluchtelingencentrum woont. Al was het maar om te checken of onze Vlaamse kranten wel durven berichten over sommige toestanden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() "besmette urine" ... aids ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de naam van de heilige politieke correctheid ,
straf de verpleegster , kruisig haar wegens uitlokking !!!! Vrouwen zijn waardeloze minderwaardigheden !!!! In geval van waar , bovenstaande is sarcastisch bedoeld !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 18 oktober 2015 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees het niet zichtbare gedeelte in mijn antwoord
![]() Druk op quote ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 18 oktober 2015 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar neen, men zal hem lekker blijven pamperen en van alles voorzien! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe dikwijls zijn onze cipiers reeds in staking gegaan? En ze krijgen alleen maar meer krapuul binnen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als de Theo reageert staan er ganse nesten advocaten en multiculfanaten klaar om moord en brand te schreeuwen zeker? Zoals ze vroeger deden als er al eens ene op het vliegtuig werd gezet... Laatst gewijzigd door andev : 18 oktober 2015 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel zijn er zo goed als geen huizen waar niet werd ingebroken, al weten de agenten dat zgz niet, moesten de winkeliers met hun klachten over diefstal niet naar de politie stappen, maar naar het opvangcentrum, durfde de stationchef geen opmerkingen maken als ze onbetaald de trein opstapten..... Het zal er in al die jaren niet beter op geworden zijn, denk ik, om dan nog maar te zwijgen over de rommel die overal in de voortuinen te vinden was op de weg van het opvangcentrum naar het station en het centrum van Kapellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door omaplop : 18 oktober 2015 om 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |