![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...nsgevaar.dhtml
Er zijn Breiviks in de maak. In gesprekken op de trein hoor ik dat sommige pendelaars linkse politici en journalisten een kogel door het hoofd willen jagen uit ongenoegen dat ze langer moeten gaan werken voor het profitariaat dat hier alles gratis voorgeschoteld krijgt. En dat zijn dan nog maar de nette mensen met hemd en das. WO I is zo begonnen: met een kogel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() op mijn werk hoor ik het zelfde,en ik hoor ook veel de naam - Wilders -
de politikers drammen maar door,wij krijgen alles door de strot geduwd.Wat moet een mens doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat dacht die elite dan.
Dat hun historisch verraad zonder gevolgen ging blijven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Een subtiele manier om te zeggen dat je het neersteken van mensen toe juicht.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 oktober 2015 om 12:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk is bij mij vooral de kritiek aan Hongarije in het verkeerde keelgat geschoten.De Hongaren hebben in mijn ogen nog geen voet mis geplaatst in de recente maanden,ze hebben enkel hun eigen bevoegdheden en hun eigen wet proberen toe te passen in hun eigen natie.Of ze dat handig of niet gedaan hebben is niet aan mij,Vlaming en Belgisch Staatsburger, om te beoordelen,en al zeker niet aan wat poco's,journaille en niet-verkozenen op EU-niveau. En we zien ook wel dat het "zielige vluchtelingen" verhaal een migratie-verhaal geworden is. Laatst gewijzigd door kelt : 18 oktober 2015 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Volgens mij is dit een subtiele manier om te zeggen dat je dode Syrische kinderen op een strand goedkeurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Past op.
Madame Soleil iz in da house en heeft d'r glazen bol net opgepoetst.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat komt allemaal door die dwaze, naïeve koe in Duitsland. Met een brede glimlach de vluchtelingen welkom heten, en het volgende moment willen ze allemaal op die uitnodiging ingaan, hun leven riskerend op bootjes. Maar zelfs daar worden ze opgevist. Door die open uitnodiging heeft Merkel reeds ettelijke doden op haar geweten.
En Duitsland ... het ooit wondermooie land zal nu voorgoed veranderen. "Wir schaffen dass" zegt Merkel, helaas is ze hierbij wel afhankelijk van anderen die anders denken en niet zozeer geneigd zijn zich aan te passen. Een miljoen vluchtelingen op een jaar, na gezinshereniging zullen dat er wellicht zo'n 5 miljoen worden. Op 2 jaar tijd is 1 op de 9 Duitsers eensklaps vluchteling. Bart Dewever spreekt van een "epic fail", ik vind dit nog een onderschatting en zou het eerder een historische blunder met onomkeerbare gevolgen noemen. Dat Merkel haar land naar de knoppen wil helpen, is haar goed recht. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze haar kamikaze politiek aan andere lidstaten zomaar kan opleggen. België gaat daar reeds veel te ver in mee. Beter zou men hierbij burgerlijke ongehoorzaam zijn en een blok tegen Merkel stellen. Merkel ist verrückt.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door kelt : 18 oktober 2015 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frau Merckel had misschien beter tienduizenden zetels bij Lufthansa ingehuurd om de vluchtelingen te gaan ophalen in Turkije en Libanon.Het zou nogal wat ongemakken bespaard hebben in menig buurland.....en op de Griekse stranden..... Zie je,ik GUN de Moffen hun vluchtelingen hoor.. ![]() Verleden jaar nog betoogden de Grieken massaal tegen "de Duitsers" met weinig tot de verbeelding overlatende symboliek.Ik begin te vrezen dat andere Europeanen hen binnenkort zullen vervoegen na de recente "epic Fail",om eens een terminologie van iemand anders over te nemen. Laatst gewijzigd door kelt : 18 oktober 2015 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() http://www.spiegel.de/politik/deutsc...a-1058401.html
Henriette Reker hat beste Aussichten, Kölns neue Oberbürgermeisterin zu werden. Die von CDU, FDP und Grünen unterstützte parteilose Kandidatin Henriette Reker stand nach Auszählung von knapp 500 der 1024 Stimmbezirke bei 51,4 Prozent und könnte damit schon im ersten Wahlgang die benötigte absolute Mehrheit der Stimmen erreichen. Rekers SPD-Kontrahent Jochen Ott kam auf 33,7 Prozent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NIKS, ze verkozen opnieuw een regering die hen de opgelegde besparingen + extra´s laat betalen voor hun ondeugendheid. Als symboliek kan dat echt wel tellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De winterse kou zal (waarschijnlijk) de rest doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog lagere lonen, weet je. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs een ongewapende vrouw doden lukte hem niet.... Wat een triest leven! Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 19 oktober 2015 om 01:45. |
|
![]() |
![]() |