![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Chris Janssens: “Ik reken op de verantwoordelijkheidszin van N-VA en Open VLD om samen de verdere ontwrichting van onze samenleving door immigratie te verhinderen.” Vlaams Belang-fractievoorzitter Chris Janssens, hoofdindiener van het Vlaams Belang-voorstel, wijst erop dat “als het de N-VA en Open VLD menens is met de door hen in de pers bepleite hervorming, zij nu een historische kans hebben om Vlaanderen minder aantrekkelijk te maken voor immigranten en de verdere ontwrichting van onze samenleving zo te verhinderen”. N-VA (43 zetels), Open VLD (19 zetels) en Vlaams Belang (6 zetels) beschikken samen immers over een duidelijke meerderheid van 68 op 124 zetels in het Vlaams Parlement. http://vlaamsbelang.be/persberichten/2519 Mooie geste van het VB. Laten we hopen dat de VLD en N-VA hun verstand gebruiken en de Vlaamse humanisten voor één keer aan de kant zetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof er ook maar iemand één seconde zal nadenken over dit voorstel van het blok om hen uit hun schutkring te helpen. Voorstellen van het blok horen in de vuilbak, bij het ander afval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En.....die hypocrisie van de NVA knaagt langzaam maar zeker, want in 2012 was het al duidelijk dat de NVA niet wilde samenwerken met het VB, ook al hadden deze twee partijen een meerderheid in Antwerpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doet me denken aan mijn vorige buurman die vanuit zijn dakvenster zat te geilen als mijn dochter naakt lag te zonnen in mijn tuin. En op een keer kwam hij af naar mij met een cadeautje: een maxi-doos condomen. Want dat jonge volkje moet zichzelf beschermen tegen aids enz andere soa's ... De Schoof heeft hem een klop op zijn lelijk bakkes gegeven. sniewaar hoor, graptjen, maar de illustratie is er toch maar. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams Belang zit in het juiste parlement met hun voorstel. Ik hoop dat de N-VA en Open VLD meegaan in dit voorstel.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is hypocriet. Kijk maar naar het 70-punten plan van het Vlaams Blok. Dat is voor een deel waargemaakt door Open VLD, N-VA, SP.A, CDH, CD&V en PS tesamen met Groen/Ecolo.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aldus onze huissos. Dit is gewoon een prima voorstel van het Vlaams Belang. Op den duur heb je het wel gehad met die achterlijke humanisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is wel gezegd dat het een voorstel is dat van een slechte partij komt. Er zit iemand in de hoek waar de klappen vallen. Daar is niet aan te ontkomen. Pesten is niet toegelaten. Behalve in de politiek. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dus daarom dat ik vind dat een goed voorstel niet moet afgeschoten worden enkel en alleen omdat het van het VB komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom niet op het inhoudelijke reageren? Of, indien ze toch geen voorstellen van het VB willen bespreken / goedkeuren, het VB niet voor zijn? Dat dit voorstel er aan ging komen dat wist toch iedereen met een klein beetje verstand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook al wordt Vlaanderen schade berokkend door de voorstellen in de vuilbak te smijten. Leve Belgie.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die fase is lang voorbij, nu is de doctrine dat Di Rupo Vlaanderen tot onafhankelijkheid gaat dwingen...
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schitterend hoe u bevestigt dat u vanuit vooroordelen denkt. Niet de inhoud telt blijkbaar. In mijn ogen wordt een voorstel op haar interne waarde getoetst, ongeacht van welke partij het komt. Ook een voorstel van de PvdA zal ik bekijken en nagaan wat de waarde is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron van die nogal straffe bewering?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |