![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() kolonisten die eigendom van Palestijnen in brand steken vallen een 55 jarige joodse vredesactivist aan.
video en beelden van de aanval, en een heel interview met de rabbi kan je hier bekijken: http://www.democracynow.org/2015/10/...ampaign=buffer dit komt uiteraard niet in het nieuws... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou een fait divers in zandbakkiestan dan wel in't nieuws moeten komen?
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het wel in het nieuws komt wanneer Palestijnen een Israeli doden.
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De invaderende moslims op Joods gebied kunnen beter eens terug-gedwongen worden . Mekka en medina is hun thuis . Al de rest is niet van hun . Bye bye, zwaai zwaai , ge moogt naar huis gaan . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfcencuur door uw eigen maatschappelijke visie heet zoiets bij mensen die willen denken.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mijn part wijden ze er een 45 minuten uitzending aan op alle Blegische TV kanalen.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Een Italiaanse vrouw is zwaargewond geraakt toen haar verloofde haar kwam verrassen aan haar woonst. Haar toekomstige bezong zijn liefde, waarop de vrouw iets te enthousiast van de trap afliep en ten val kwam. Het incident deed zich maandag voor in de gemeente Villa Castelli in de regio Apulië."
Berichtje uit een van die kranten van jou. Nu gij... ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 29 oktober 2015 om 09:22. Reden: geen dt fout... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen probleem hoor, Maddy. ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 29 oktober 2015 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt, gewoon weergeven wat de media weergeeft.
Eneuh, Gay-P, het is Maddox voor U. Maddy zit in uw kelder.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens 't bevolkingsregister woont er ook geen Maddox in de buurt van 't slachthuisplein, mad ox. Een "d" meer of minder maakt toch de zaak niet, in uw geval?
Enfin, no hard feelings, vanwege een autochtone emigrant tot een nieuwke immigrant.
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"We" is mensen zoals jij die iets systematisch tegen arabieren hebben, en Palestijnen dus ook. Laat een suikerraket vallen op onbewoond gebied en je bent de eerste die zal roepen dat gans Gaza tot glas plat gebombardeerd moet worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas ook niet tegen relidioten. En mijn standpunt blijft, als men geweld wil gebruiken om een probleem op te lossen moet er genoeg gebruikt worden, anders wordt het probleem alleen maar groter.
![]() |
![]() |
#15 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het tegengestelde is echter wel ergens op gebaseerd.
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en uitaard een bom op een ganse bevolking.. een genocide. ![]() Laatst gewijzigd door Tamam : 31 oktober 2015 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ik dat echt zelf verzonnen ? Dat deze ideologie zich verspreid heeft als een kanker , mensen dwingend tot bekering , hun nageslacht dwingend tot onderwerping . Verzin ik dat ook ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De "vredesactivist" is er nog goed vanaf gekomen dan.
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |