Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2015, 16:12   #1
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard Barbara Pas blikt de traditionele partijen vakkundig in

Meer dan gewauwel en het typische rond de pot draaien kwam er niet als antwoord van de traditionele partijen, vakkundig ingemaakt door Barbara Pas http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2503330
Oud 23 november 2015, 16:17   #2
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
Meer dan gewauwel en het typische rond de pot draaien kwam er niet als antwoord van de traditionele partijen, vakkundig ingemaakt door Barbara Pas http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2503330
En wat is nu precies het resultaat ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 16:22   #3
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
En wat is nu precies het resultaat ?
Dat traditionelen zoals jij verder het hoofd in het zand steken. Resultaat is dus nihil, maar het lijkt me niet dat je dat Barbara Pas kan verwijten. Uw bericht is dus eigenlijk eerder een aanklacht tegen types zoals jijzelf, maar dat heb je niet eens door.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 16:28   #4
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dat traditionelen zoals jij verder het hoofd in het zand steken. Resultaat is dus nihil, maar het lijkt me niet dat je dat Barbara Pas kan verwijten. Uw bericht is dus eigenlijk eerder een aanklacht tegen types zoals jijzelf, maar dat heb je niet eens door.
Wat moet er dan volgens u precies gebeuren ?
Oud 23 november 2015, 16:33   #5
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze brak net niet in huilen uit, " ik heb vorige week nog gezegd dat de overgrote meerderheid van de moslims vreedzame mensen zijn. "
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 16:39   #6
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat moet er dan volgens u precies gebeuren ?
Irrelevant. Het relevante is dat er volgens de traditionelen al 30 jaar niets aan de hand is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 23 november 2015, 16:40   #7
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Irrelevant. Het relevante is dat er volgens de traditionelen al 30 jaar niets aan de hand is.
Dus ook met N-VA geen verandering ?
Oud 23 november 2015, 16:52   #8
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U volgt het journaal niet meer?
Oud 23 november 2015, 16:57   #9
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het niet zo slecht dat men aan ieder paspoort vingerafdrukken zou koppelen, en daar nu direct schending van de privacy bij te sleuren dat is toch echte bullshit.

Daarom stel ik voor van daar metten aan te beginnen op vrijwillige basis. Wie niet de intentie heeft van zich misdadig gaan te gedragen gaat daar zeker geen bezwaar tegen hebben.

Wanneer blijkt dat de meerderheid vrijwillig zijn vingerafdrukken heeft laten toevoegen aan zijn paspoort kan dit beschouwt worden als dat de meerderheid uitdrukkelijk voorstander is van deze maatregel en op basis daarvan dan de verplichting gaan opleggen.

Laatst gewijzigd door Garry : 23 november 2015 om 17:02.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 17:01   #10
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik vind het niet zo slecht dat men aan ieder paspoort vingerafdrukken zou koppelen, en daar nu direct schending van de privacy bij te sleuren dat toch echte bullshit.
Al de aanvallen op privacy zijn pas bullshit.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 17:03   #11
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoals bv Molenbeek: "Wir haben es nicht gewusst".
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 17:05   #12
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ze brak net niet in huilen uit, " ik heb vorige week nog gezegd dat de overgrote meerderheid van de moslims vreedzame mensen zijn. "
Waarvan de overgrote meerderheid, instemt met de wangedragingen van hun 'jihadjongeren' . Hetgeen er ons zou moeten toe aanzetten 'De overgrote meerderheid', ook in 't oog te houden.

Er is maar een 'islam' en die deugd niet!.

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 17:08   #13
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC Bekijk bericht
Waarvan de overgrote meerderheid, instemt met de wangedragingen van hun 'jihadjongeren' . Hetgeen er ons zou moeten toe aanzetten 'De overgrote meerderheid', ook in 't oog te houden.

Er is maar een 'islam' en die deugd niet!.
OK. De islam deugt niet.
Alleszins niet in Molenbeek maar de Brusselse politiekertjes lullen: "Wir haben es nicht gewusst".
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 17:10   #14
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Als dat zo is, wel dan heb ik met de meerderheid van de moslims geen probleem. Ben je nu gelukkig?

En dat zal ook waarschijnlijk wel zo zijn alleen, hoe kunnen we er zeker van zijn dat moslim Y een goede is en moslim X een slechte. Daarom vind ik dat het nu hoog tijd is dat alle moslims die dit terrorisme veroordelen hiervoor openlijk uit komen door te manifesteren en op straat te komen. Maar gebeurt dit? Nog niet veel van gemerkt moet ik zeggen.

Is dat niet zoiets van,' zwijgen is toestemmen'?

Laatst gewijzigd door Garry : 23 november 2015 om 17:14.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 17:35   #15
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Als dat zo is, wel dan heb ik met de meerderheid van de moslims geen probleem. Ben je nu gelukkig?

En dat zal ook waarschijnlijk wel zo zijn alleen, hoe kunnen we er zeker van zijn dat moslim Y een goede is en moslim X een slechte. Daarom vind ik dat het nu hoog tijd is dat alle moslims die dit terrorisme veroordelen hiervoor openlijk uit komen door te manifesteren en op straat te komen. Maar gebeurt dit? Nog niet veel van gemerkt moet ik zeggen.

Is dat niet zoiets van,' zwijgen is toestemmen'?
Moslims weten blijkbaar zelf nog niet wanneer een familielid radicaliseert. Ofwel liegen zij als de pest, ofwel zien zij het verschil niet. In beide gevallen heb ik dan toch zware bedenkingen bij deze 'vredelievende en gematigde' moslims.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 november 2015 om 17:38.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 17:40   #16
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Poep Simpel Bekijk bericht
Mijn oom wist ook niet van zijn zoon dat die radicaliseerde en VB'er werd. Hij si er nog ziek van en ik kan hem begrijpen.

Jij ook?
En wat heeft de zoon 'uitgestoken'? Mensen vermoord? Terroristische daden? Vrouwen verkracht?
Oud 23 november 2015, 18:05   #17
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb het bekeken.
Waar precies werd wie ingemaakt?
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 18:32   #18
Stormram
Banneling

Standaard

Als we het Algerije van de jaren '50 - '60 als voorbeeld nemen, dan had de zandneger er kennelijk niet het minste probleem mee dat 800.000 Fransen (pieds noirs) etnisch werden gezuiverd en in allereil de Middellandse Zee over moesten worden gebracht.

We hebben hetzelfde talloze keren gezien, ervoor en erna, dat blanken als dank voor de bewezen diensten werden verdreven of nog veel erger moesten ondergaan.

Dat gebeurt nu nog steeds, want medewerkers van NGO's, dokters, verpleegsters e.d.m zijn met de regelmaat van de klok een gemakkelijk, weerloos slachtoffer om smeerlapperij mee uit te steken, van ontvoeringen tot onthoofdingen toe.

In tegenstelling tot het rapalje dat hier met miljoenen is toegestroomd, bracht de blanke koloniaal beschaving en ontwikkeling. Het omgekeerde is echter nooit het geval geweest, wel integendeel.

Elke idioot kan zien dat de immigratie van Afrikanen en islamieten een gigantische nettokost is en de baten ervan al 60 jaar lang compleet marginaal zijn. Onderhand is heel dat gegeven uitgegroeid tot onomkerrbare panoplie van bedreigingen voor heel West-Europa.

Schop ze allemaal buiten zoals ze er zelf niet om maalden om dat met ons te doen. Laat Afrika koken in z'n eigen saus, i.p.v. steeds weer te proberen om het te helpen, wanneer het niet geholpen WIL worden. Ieder het zijne ... en het hunne, dat is de Sahel of de rimboe, niet Langemarck-Poelkapelle.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 18:36   #19
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch wel, het is allemaal de fout vd sjosjelisten.
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 18:39   #20
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
Moslims weten blijkbaar zelf nog niet wanneer een familielid radicaliseert. Ofwel liegen zij als de pest, ofwel zien zij het verschil niet. In beide gevallen heb ik dan toch zware bedenkingen bij deze 'vredelievende en gematigde' moslims.
Liegen tegen ongelovigen is daar een sport....
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be