![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Stel, je gaat naar China en je mag in een restaurant kiezen tussen Ezellul, Hondenlul of stierenkloten. Of iets anders: Rattenpreut, Everzwijnkloten, rattenpenis met kakkerlakkensperma of andere Chinese delicatessen. Wat zou u kiezen?
![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kippenkontje.
Met frietjes als het mag.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 10 juni 2021 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stierenkloten (en goed gespoelde zwijnenkloten) zijn een gekende delicatesse. (Rocky Mountain Oysters).
Ezellul (of paardenlul) ken ik alleen van een joods recept, waarbij ook een hoop ui gebruikt wordt. Desondanks dat ik dol ben op ui, is zwellichaampjes niet de beste optie om erbij te krijgen. Rattenpreut is gewoon een klein klompje spier. Waarschijnlijk vergelijkbaar met kippenhartjes. En al de rest is gewoon idioot doen om idioot te kunnen doen en de Oriëntaalse keuken in het belachelijke te trekken.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou er uit Ijsboer komen als ge hem een trekske van Malawi Haze laat doen?
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eenhoornlul op een bedje van génepi.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ooit eens kikkerbillen gegeten. Dat was precies kip.
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ezel was nogal taai, allee ja waipiti was wel lekker en everzwijn ook natuurlijk. Dien Indiaan maar stoefen over zijn berevlees, maar mij eens laten proeven vergeet het. Maar ja dat moest dan ook een paar dagen opstaan voor het eetbaar werd.
Al dat orgaanvlees moogt ge zelf opeten trouwens ik ben tevreden met ne steak of een stoofpotje van de rug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kikkerbillen zijn lekker.
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() En 1 frietje steken ze in het kontje als versiering.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ranzig
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Bereid u maar voor! Het vleesgebruik zal aan banden gelegd worden indien u uw slappe, slaafse houding blijft aannemen. Klaas Zwaab, hoofd van de Wereld Huishoudkundige Instelling (Davos) "De veeteelt zorgt voor een te hoge uitstoot van broeikasgassen. Deze gassen veroorzaken de opwarming van de aarde." Het leugenachtige schouwspelersbroederschap van Krootje en vrienden voert uit. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bestel ijsboerballen.
Om ze te laten staan en zonder te betalen door te gaan uiteraard.
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Een echte kapitalist!
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Dat is lang geleden. Wel bij deze is het beslist. Morgen ga ik kikkerbillen kopen.
Ik maak die altijd klaar na één nacht te laten trekken in een eigen marinade. Bereiden zelf dan met extra rode ui en Chinese broccoli. Helemaal op het einde nog wat sesam en heel fijngesneden koriander erbij. Heel simpel.
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik heb ooit gefrituurd kikkervel gegeten,ik denk dat de genitalen er nog aan hingen.Smaakt als kroepoek.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is bij vele mensenvrouwen zelfs met beflapje absoluut disgusting, laat staan dat je het van een dier zou opeten?
Volgens mij is dat ook niet koosjer.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Korea vreten ze dat.
Het noemt 'Dakttongjip' : gebakken kippenaars. Smakelijk. Of 'Bosintang' : gekookte hond. Of lekker verse, nog levende 'Gaebul' https://www.youtube.com/watch?v=wvLhb-iyXKE Bij het aperitief kun je altijd lekkere 'Beondegi' serveren : gekookte zijderups ![]() |
![]() |
![]() |