![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Bron Tjah vind je het gek? Met de open, warme, verdraagzame samenleving waar er op een kinderfeest tientallen flikken moeten staan om de veiligheid te kunnen waarborgen. En dan spreek ik nog niet over de kruisloze multikulmijter met zijn halfwitte pieten. #aantraditiesraakjeniet #zwartepietiszwart Dat ze het nu maar zelf uitzoeken met hun politiek correct kinderfeestje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch geen echte bron. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik vermijd steeds de kudde...
Terrorismedreiging of niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Droevig, heel droevig.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, er staat nu al een kerstboom aan City2. Vraag mij af hoe lang hij zal er staan om moslims niet te schofferen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is nog maar het begin en wie is weeral de schuldige => Religie.
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stalin en Hitler vallen eigenlijk ook onder de benaming van "sekte".
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weinig volk? De Grote Markt ziet er zwart van...
http://atv.be/nieuws/sinterklaas-is-in-antwerpen-11466 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wel. Maar ja als je mensen zodanig kunt brainwashen om te moorden voor u; kunnen we toch spreken over een sekte? Neen?!
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verschillende oorzaken:
Zwarte Piet was er niet bij: Antwerpen liet zich rollen en koos voor roetpieten (nu ja, ze zagen tamelijk zwart, alhoewel sommigen gewoon wit waren met hier en daar een veeg: dat is geen zwarte piet). Ik zou ook niet gaan met mijn kleinkinderen als ik tegelijk moet uitleggen dat het geen echte Zwarte Piet is. (en waarom zijn die met zovelen? er is maar één echte Zwarte Piet, net zoals er maar één echte sinterklaas is). De aanslagen in Parijs: in een stad met +30% allochtonen ga ik vandaag ook niet wandelen, je weet nooit wie wanneer zijn sudden jihad syndroom gaat krijgen. Nu gelukkig zijn er tussen het volk dat naar het kinderfeest komt kijken amper moslims te zien (die kinderen mogen geen kadootjes krijgen van hun eigen ouders, enkel van de ongelovige dhimmies). En uiteindelijk wat voor velen de druppel was: het weer. In de regen staan kijken hoe de roetpieten hun laagje zwart roet verliezen is ook geen lolletje.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twas op TV te zien. De jeugd van tegenwoordig is veel te lui.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Drukazz, je hebt je mening nogal op een "voorbarig" tijdstip gepost. Nogal vroeg moest je niet weten wat voorbarig betekent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Mij ziede daar nooit meer!
Ik ga zelfs geen kerstkopen doen in Wijnegem of andere shoppingcentra. We zijn sitting ducks. En terwijl moeten we bij iedere stap zien of we niet op de bon vliegen. Dat is prioriteit. Ik hoop dat de NVA al haar opgepot geld (uit zak van de Vlaming getrokken) alles op veiligheid heeft ingezet. Een aanslag in ons land is op hun naam en ze moeten niet uit de lucht komen vallen. Ze schieten na maar pas in actie omdat Frankrijk hen op de vingers tikte, anders was er nog geen kloten veranderd. Ze hebben genoeg geld opgepot, dat ze het dan maar investeren in het voorkomen van en heel wat ethiek opzij schuiven. Hebben zij überhaupt al zoekacties gehouden met honden naar explosieven? Of wachten die echt tot het gebeurd is? |
![]() |
![]() |