![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Terreurdreiging Brussel: hier staat u maandag voor gesloten deuren Gezelliger kan het niet worden zeg maar ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Was natuurlijk te denken.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Volgens een zopas onderschept bericht is de politie en het leger zich aan het terugtrekken uit Brussel. Ze zijn onderweg naar Plopsaland waar piraten gesignaleerd werden.
#4 |
|
![]() Achter Plofkabouters gaan zoeken...
|
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Abdeslam zit in een homobar pintjes te pakken met zijn vriendje...
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Die is in het buitenland denk ik ... en zit nu ergens ferm te lachen, ie kan voor het zelfde geld in Calais zitten ondergedoken tussen die bende kampeerders ...
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Salah wordt precies goed beschermd door de 'gematigden'.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er werd eerst zeer hartelijk om gelachen. Nadien iets minder. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die heeft nu geen inkomsten, geen dak boven het hoofd, niks ..., maar wel voldoende sponsors die hem nog altijd ongestoord kunnen bevoorraden om onder de flikkenradar te blijven. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat die echt aan het lachen is momenteel. Zit tussen hamer en aambeeld. Het manneke heeft zich niet durven opblazen dus ik veronderstel dat hij dat ook nooit gaat durven doen. Op een dag gaat hij gevonden worden, dat lijkt me quasi zeker. De vraag is door wie? Door het gerecht of door IS. Persoonlijk zou ik toch voor het Belgische gerecht kiezen, hun folterpraktijken zijn net iets minder gruwelijk dan die van IS lijkt me. En nadien kan heel dat circus met niveau 4 gaan stoppen want dan heeft de regering zijn symbooltje te pakken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 23 november 2015 om 11:00. |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Er zijn zoveel plaatsen waar ie kan zitten ... ik blijf bij mijn gedacht die vinden ze nooit meer , Trouwens Frankrijk is een zeer groot uitgestrekt land... en zit vol met moslims in die grootsteden
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een gekleurde bal valt nu eenmaal beter op in een ballenbad met witte ballen.
|
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Het is heel erg wat in Parijs is gebeurd. Maar dat wil niet zeggen dat wij als azijnflessen en angsthazen door het leven moeten gaan. Dat zouden de slachtoffers ook niet willen. Maar dat is wel wat Daesh wilt en blijkbaar ook krijgt.
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lachen doet die al lang niet meer. IS zal hem inderdaad ook wel zoeken, want die zien hem uiteraard ook liever niet in handen van het gerecht. Dus wie van zijn entourage kan hij nog vertrouwen ? |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Niveau 4 kan niet lang worden aangehouden en wellicht wordt het al afgeblazen als de operaties achter de rug liggen. Om een blijvend niveau van dreiging en bijhorende angst te veroorzaken moet IS uit haar pijp komen en blijvend cellen activeren. Dat vergroot aan hun kant de kans om opgemerkt en/of gepakt te worden.
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() nu België met de vinger gewezen is is de Belgsiche staat verplicht dan een show op te Voeren. Een show zonder resultaat. Het is van ofwel niet willen, of niet kunnen. In het eerste geval: het Moureaux-syndroom. In het tweede geval is de moslimterreur serieus ingebed in de moslimgemeenschap.
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() De Marokkaanse gemeenschap is Salah aan het beschermen. Het wordt tijd dat iedereen het toegeeft.
Jambon wil niet zover gaan maar heeft toch een en ander duidelijk gemaakt: "Salah blijft op de vlucht dankzij veel steun" ![]() Laatst gewijzigd door Tempest : 23 november 2015 om 12:23. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=ratqTcpKFaw En Brussel zit in Lockdown. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 23 november 2015 om 12:19. |
|
![]() |