![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet het regime afrekenen met hun oppositie via een rechtbank? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
3 | 37,50% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 62,50% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik zou, als burger van dit apenland, graag eens weten welke bedragen er door het regime worden uitgegeven aan de processen tegen een welbepaalde oppositiepartij. Zijn daar cijfers over beschikbaar, de nige bekende cijfers is de 200 miljoen belgische frank die de Spekpater krijgt van de Nationale Loterij om zijn cnetrum van haat te runnen.
Mensen die cijfers kennen hieromtrend, laat U volledig gaan, iedereen mag weten wat dat gesubsidiëerd volkstheater kost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Same here.
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik krijg hier maar weinig cijfers door, houdt het regime dat dan zo stil , wat hun Stalinistische processen van de haat kosten??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Vreemdeling
|
![]() C uit W schreef:
Citaat:
Forza Europa schreef Citaat:
Eddy |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Niemand heeft er een idee over, het enige cijfer dat bekend is dat Pater Leman via omwegen als de Nationale Loterij, 200 miljoen Belgische frank per jaar krijgt van Guy Verhofstadt, om beroepsinquisiteur te spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ben geboren en getogen Vlaming maar ik heb nogal donker haar en exotische ogen;daarom ben ik soms slachtoffer van racistische beledigingen. Kan ik dan ook naar de Ras-Pater stappen of geldt dat alleen voor echte"bruine mannen"? Wie weet het? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hoewel deze discussie uitmondt in een racistische discussie heb ik ook neen gestemd(ze zeiden wel dat ik al eerder gestemd hadden). Een partij(VB) moet met gelijke, politieke middelen bestreden worden. En niet door het middenveld(centrum voor racismebestrijding).