Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Moet het regime afrekenen met hun oppositie via een rechtbank?
ja 3 37,50%
neen 5 62,50%
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 5 maart 2003, 13:28   #1
Forza Europa
Lokaal Raadslid

Standaard

Ik zou, als burger van dit apenland, graag eens weten welke bedragen er door het regime worden uitgegeven aan de processen tegen een welbepaalde oppositiepartij. Zijn daar cijfers over beschikbaar, de nige bekende cijfers is de 200 miljoen belgische frank die de Spekpater krijgt van de Nationale Loterij om zijn cnetrum van haat te runnen.

Mensen die cijfers kennen hieromtrend, laat U volledig gaan, iedereen mag weten wat dat gesubsidiëerd volkstheater kost.
Forza Europa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2003, 23:14   #2
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Forza Europa
Ik zou, als burger van dit apenland, graag eens weten welke bedragen er door het regime worden uitgegeven aan de processen tegen een welbepaalde oppositiepartij. Zijn daar cijfers over beschikbaar, de nige bekende cijfers is de 200 miljoen belgische frank die de Spekpater krijgt van de Nationale Loterij om zijn cnetrum van haat te runnen.

Mensen die cijfers kennen hieromtrend, laat U volledig gaan, iedereen mag weten wat dat gesubsidiëerd volkstheater kost.
Ik heb nee gestemd ,ik laat het maar effe weten daar ik volgens de poll al zou gestemd hebben ,greetz!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2003, 23:56   #3
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Same here.
Oud 7 maart 2003, 12:33   #4
Forza Europa
Lokaal Raadslid

Standaard

Ik krijg hier maar weinig cijfers door, houdt het regime dat dan zo stil , wat hun Stalinistische processen van de haat kosten??
Oud 7 maart 2003, 12:43   #5
Eddy De Taeye
Vreemdeling

Standaard

C uit W schreef:

Citaat:
Same here.
Let it flow brother!!!

Forza Europa schreef

Citaat:
Ik krijg hier maar weinig cijfers door, houdt het regime dat dan zo stil , wat hun Stalinistische processen van de haat kosten??
Geen idee.

Eddy
Eddy De Taeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2003, 12:50   #6
Forza Europa
Lokaal Raadslid

Standaard

Niemand heeft er een idee over, het enige cijfer dat bekend is dat Pater Leman via omwegen als de Nationale Loterij, 200 miljoen Belgische frank per jaar krijgt van Guy Verhofstadt, om beroepsinquisiteur te spelen.
Oud 8 maart 2003, 17:41   #7
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Forza Europa
Niemand heeft er een idee over, het enige cijfer dat bekend is dat Pater Leman via omwegen als de Nationale Loterij, 200 miljoen Belgische frank per jaar krijgt van Guy Verhofstadt, om beroepsinquisiteur te spelen.
Ah dat wist ik niet. Ik dacht dat dat clubje inquisiteurs een VZWtje was dat zijn centen haalde uit schenkingen van zachtgekookte eieren en kaartjes te verkopen op de parking van de GB.
Ik ben geboren en getogen Vlaming maar ik heb nogal donker haar en exotische ogen;daarom ben ik soms slachtoffer van racistische beledigingen. Kan ik dan ook naar de Ras-Pater stappen of geldt dat alleen voor echte"bruine mannen"?
Wie weet het?
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2003, 19:07   #8
Celebfin
Provinciaal Statenlid

Celebfin's schermafbeelding

Standaard

Hoewel deze discussie uitmondt in een racistische discussie heb ik ook neen gestemd(ze zeiden wel dat ik al eerder gestemd hadden). Een partij(VB) moet met gelijke, politieke middelen bestreden worden. En niet door het middenveld(centrum voor racismebestrijding).
the time has come to peace the fuck out
Celebfin is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be