![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt ook U de vrije meningsuiting afschaffen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
9 | 100,00% |
Ik ga een beredeneerd antwoord formuleren |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Done @Pandareus! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het artikel staat nog altijd online hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg het nog steeds niet geladen, alhoewel ik zonder problemen andere standaard artikels bekijken kan.
Bon. Le C/P, c'est déj�* faits. Kan geen kwaad. edit: opgelost, kan ze nu laden. Laatst gewijzigd door zonbron : 25 november 2015 om 15:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou ons alleen maar nog meer beknotten in ons vrije doen en laten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Succes nog met Uw blaas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 25 november 2015 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De holocaust ontkennen en racisme zijn ook strafbaar, waarom zou verheerlijking van terreur dan niet strafbaar mogen zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat sommige klassieke partijen daar voorstander van zijn in de hoop dat het dan niet meer gebeurt. Wat zich niet voordoet hoeven ze dan ook niet openbaar te veroordelen en vooral hopen ze zo weer de wind uit de zeilen van een partij zoals het VB te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is nu al geen vrije meningsuiting. Holocaust ontkennen bijvoorbeeld kan niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De volgende stap is dan natuurlijk om het begrip "terreur" te gaan uitbreiden en de politieke tegenstander te naaien...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Tegen natuurlijk, ik vind immers dat iedereen het recht heeft om vb-tuig verwerpelijk te vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Even kijken: Zat drie vierde van die kwajongens nu niet in Syrië mensen aan de lopende band op de meest gruwelijk denkbare manieren af te slachten. Waren er vermoedelijk honderden anderen niet naar ginder getrokken, om dezelfde beenhouwerstechnieken toe te passen. Was Parijs waarschijnlijk niet gebeurd. Enfin, laten we ze toch maar het zwijgen opleggen. Voor mijn part liefst een kogel in het hoofd, want laten vertrekken en hopen dat ze ginder omkomen, zoals enkelen die nu moord en brand schreeuwen om de vrijheid van meningsuiting hier wel degelijk al hebben geopperd, neen, dank u. De mensen in Syrië en Irak hebben al genoeg geboet voor de dwaasheid, de tolerantie, het morele superioriteitsgevoel van de "vrijheid boven alles"-fetisjisten en de bemoeienissen van het "vrije" westen...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 25 november 2015 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit:
https://m.youtube.com/watch?v=Oaz0aYREO0k Leidt bij dit soort onmensen tot dit: http://m.hln.be/hln/m/nl/32846/Shari...jaar-cel.dhtml Alle gelul over vrijheid van meningsuiting ten spijt... Aan banden leggen, stante pede.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() De vrijheid van meningsuiting afschaffen is een gif. Een gif dat bestreden en vernietigd moet worden.
|
![]() |
![]() |