![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
NL en Vlaanderen zijn eensgezind: LUL!
![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of een indiaan op IJsland!
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is een zatte lul dan een "cock au vin"?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aha, vandaar de uitdrukking "een grote tent hebben".
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#7 |
|
Banneling
|
volgens mij houden Turkse vrouwen niet zo van pijpen ... het woord drukt m.i. haast tastbaar afschuw uit ...
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banneling
|
en wat een verrassende 'gelijkstemmigheid' in de oude ex-joegoslavische regio ...
toch iets waar ze het blijkbaar over eens waren. Laatst gewijzigd door Anna List : 30 november 2015 om 15:45. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banneling
|
over de grootte van de Schwarze Schwanze heeft Eberhard al menig boompje opgezet, wanneer hij er niet de mond van vol heeft.
dat de Portugezen slechts een klein caracolletje hebben, daar hoorde je m nooit over! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
wat betekenen al die sterretjes op die kaart?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Banneling
|
Niemand die zich afvraagt hoe het komt dat de TS dat zo goed weet ?
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Gouverneur
|
Een beeld zegt meer dan duizend woorden...
![]()
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In China wordt een lul zoiets als kaow uitgesproken. Het probleem is dat met een bijna niet hoorbaar accent het ook hond en nummer 9 betekent. Ooit moest ik het in een rij wachtenden buiten een restaurant aanschuiven. Ik had nummer 9 en toen het mijn beurt was riep ik kaow, kaow! Iedereen ging plat en de persoon die bij mij was trok gegeneerd aan mijn arm. Mijn uitspraak was blijkbaar de juiste niet.
|
|
|
|