![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() Ze moeten die allemaal de deur wijzen, kunnen hier niets komen doen. Onder het mom 'oorlogsvluchteling' een slim opgezette invasie op de EU is dat niets anders. Blijkbaar begrijpen er velen dat nog steeds niet. ![]() Veel succes gewenst voor de 'toekomstige' wereld waar uw kinderen en kleinkinderen in zullen moeten leven met al die valschaards. Regelrechte schande die de EU zomaar laten overspoelen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 december 2015 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie is "ZE" ???????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Ze' zij die er met bezig zijn om ze maar te blijven binnenhalen misschien?
Ok, ok men moet in 'kaart' brengen wat men allemaal continue ligt binnen te halen anders kan je er helemaal niet meer aan uit. Of dat uiteindelijk enig nu heeft, geen idee van. ![]() Titel van het draadje was: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is je antwoord dan: de sossen Theo Francken, Jan Jambon en Bart De Wever ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() U vergeet nog altijd dat Europa een politiek correcte burcht is. Zij proberen nu de Oost-Europese landen te chanteren opdat die in het gareel zullen lopen inzake het vluchtelingenbeleid. Zegt toch genoeg, niet?
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of is Europa voor die NIET politiek correcte partij een doekje tegen het bloeden, waar te pas en te onpas naar kan teruggegrepen worden als er kritische woorden in "eigen land" te horen zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Beste Universalia,
gelukkig dat we niet een totalitaire samenleving leven of deze hele samenleving zou ten onder gaan aan de propaganda waar u in gelooft. Misschien even dit lezen en dan terugkomen. De vluchtelingenstroom neerzetten als een rattenplaag is een gevaarlijke stap richting genocide http://www.vice.com/nl/read/de-manie...urce=vicefbned
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Om dit alles duidelijker te maken noem je best de politieke partijen bij naam, want.....dit forum zou nog kunnen denken dat jij de NVA als politiek correct gaat beschouwen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
het wekend gaat het in Frankrijk eens spannend worden.. hopelijk wint dat mens nu eens het zou eens tijd worden voor wat actie in Europa !! niet iedereen is content met de gang van zaken dat moet je toch verstaan ? niet iedereen wilt of kan er zich bij neerleggen respect voor mensen die dit niet willen ,,,, mensen hebben rechten ,mensen hebben keuze,,, |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Franse wijn ,,goeie wijn,,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
maar velen op dit forum geloven hier blijkbaar niet in.
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is en blijft dan ook een prachtig woord remigratie maar daar blijft het in de veel gevallen spijtig genoeg bij.
![]() In een ver verleden had men daarvoor een andere 'kreet' dacht ik: Ausländer Raus! ![]() Maar zoals ik al eerder wist te schrijven is mijn denken niet je dat meer.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 december 2015 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb reeds twee tafels bijgezet (in de tuin) en twee extra kalkoenen (levende) bekomen. Deze kerst zal ik me maximaal inspannen om de moslims te integreren in het grote kalkoenfeest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet ze niet halal te slachten en in de vulling geen varkensgehakt of cognac.
|
![]() |
![]() |