![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() Misschien moeten we Brussel maar geen hoofdstad van Europa meer laten zijn, het uitnodigende karakter een beetje de kop indrukken misschien? Zou het er dan allemaal 'beter' op worden of is dat gewoon onmogelijk geworden? Brussel en de Europese Unie
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 december 2015 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Binnenkort is héél Brussel een zone waar de politie niet meer durft te komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel is voor 2/3 een vuilbak, en het ander derde zijn francofiele bekakte, dure elite gemeenten �* la Ixelles, Watermaal-Boitsfort, Uccle, Etterbeek en Ouderghem.
In de volkse gemeenten (Anderlecht, Molenbeek, Vorst........enz) is het "verrijking" troef.
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus niks om zich druk over te maken ??
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Alsof "ze" nog één moer aan te geven hebben of ze "al dan niet ergens gelukkig mee zijn" ...
Het is buigen of barsten, pardon, letterlijk ontploffen. Dat komt ervan als je chantagedeals afsluit met sektariërs en ander niet nader omschreven crapule. Neem Papi Moureaux als schoolvoorbeeld, of zotte heks Laurette. Grote pasja spelen in Brusselabad tijdens de week en dan vaandelvluchten naar hun dikke villa in Waals-Brabant pedant le weekend. Echte helden zijn het, dat cultuurmarxistisch Gutmenschen-maffiagespuis. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Stormram : 16 december 2015 om 00:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Geldt evengoed voor "Vlaamse" politici ... Ze komen aanspoelen uit West-Vlaanderen (Hassan Bonte), het Waasland (bruinwerker Smet) of Limburg (Guy-Guy Vanhengel) en helpen mee de laatste Vlamingen in Brussel kapotmaken alsof ze zelf cent pour cent Bruxellois zijn ... De smerige schoften, godverdomme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat ik niet begrijp is dat NVA en VB zich blijven vastklampen aan Brussel. Als Vlaming kan je je daar toch nooit thuisvoelen? Vlaams hoor je er amper, sale flamand is het populairste scheldwoord; armoede, illegaliteit en criminelen troef in Brussel.
Kortom, Brussel is zowat alles wat Vlaanderen niet moet zijn. Geen eurocent Vlaams geld nog aan die bende geven. Ook niet aan andere bodemloze putten als Wallonië en Griekenland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O, een zoveelste Brussel-bashing topic!
Spannend!
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vlieg is vervelend.
Dit is spannend! Hoe lang voor het Brussel-bashen vervangen wordt door het Moslim- en Franstalig-bashen, dat is de belangrijkste vraag!
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De moslims zorgen voor een sociale tijdbom. Wellicht vroeg of laat ook voor echte bommen. Op bestuurlijk vlak is Brussel een gedrocht. Ik wil er niet wonen, en als ik er niet moet zijn krijg je mij er met geen stokken naartoe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze ochtend hoorde ik weer dat er te weinig plaatsen zouden zijn in het Nederlandstalig onderwijs in Brussel.
Vlaanderen zou zijn plicht moeten vervullen en volop investeren in Nederlandstalig onderwijs in Brussel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijdje geleden liep ik daar nog eens aan de kanten van de Meir en het liep er ,letterlijk en figuurlijk, zwart van het volk. Van de vroegere 'leuke' winkelstraat is weinig of niets overgebleven. Als men uiteindelijk geen orde op zaken gaat stellen, gaat dat verschrikkelijk fout aflopen. Ik hoop van niet maar zoals het nu staat ... ![]() Maar ja het is algemeen geweten dat de meeste Politici daar aan verdienen. ![]() Tot men ze uiteindelijk ook van hun 'troon' gaat stoten ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 december 2015 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |